heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Dus kijk es in de handleiding van je mobo of die zo'n poort heeft, vergelijk de Shuttle pinout met die van de Asus en als dat gelijk is werkt het
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
als je idd dit bord hebt dan zal het niet werken zonder een losse insteekkaart.
De shuttles hebben afaik ook geen firewire headers (heb hier de AK32V en de AN35 die het beide ook niet hebben).
a) een fire-wire controller en een lege connector op je mobo hebben
en
b) als t geen Asus mobo is de pin-out van die on-board connector weten (staat meestal in t mobo boekje of even de tech support vd mobo leverancier benaderen.
Mijn Asus P4C800E-DL heeft ook slechts 1 FireWire op t bord aanwezig en een sponskaartje incl. connector voor in een bracket/slot uitgang.
Update; Even de schroeven draaier gehanteerd en helaas is de extra connector hier van het aangegoten type dus kan ik je niet wijzer maken over pin-out. Helaas dus
[ Voor 40% gewijzigd door Pantagruel op 30-04-2005 13:10 . Reden: Schroef de haas ]
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Helaasch.. nou dan was het een enorm goed uitgegeven 1 euro
[ Voor 18% gewijzigd door Dark Blue op 30-04-2005 15:56 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
zit bij mijn ASUS P4PE mobo
tss en dat nomt zich een twaeker?Dark Blue schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 13:01:
Mja, ik heb het dus net al aan Terw_Dan gevraagd en die zei... aangezien ik even (niet geheel) dit mobo onder zn neus schoof:
[afbeelding]
Helaasch.. nou dan was het een enorm goed uitgegeven 1 euro
ff heel snel de soldeerbout er bij?
[ Voor 8% gewijzigd door ThaHandy op 30-04-2005 15:33 ]
Als jij het voor elkaar krijgt om een firewire chip op een moederbord te solderen (heb hier nog wel een soortgelijk plankje liggen als Dark Blue heeft, maar dan ATX formaat) en het werkend kan krijgen met zo'n dongle dan krijg je van mij 100 euroThaHandy schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 15:32:
[...]
tss en dat nomt zich een twaeker?
ff heel snel de soldeerbout er bij?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
en ik weet eigenlijk best wel dat mijn geld veilig is:P (gezien het nagenoeg onmogelijk is om SMD componenten met een soldeerbout te solderen).
ok, ok, i get the pointTerw_Dan schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 15:42:
[...]
Als jij het voor elkaar krijgt om een firewire chip op een moederbord te solderen (heb hier nog wel een soortgelijk plankje liggen als Dark Blue heeft, maar dan ATX formaat) en het werkend kan krijgen met zo'n dongle dan krijg je van mij 100 euro
en ik weet eigenlijk best wel dat mijn geld veilig is:P (gezien het nagenoeg onmogelijk is om SMD componenten met een soldeerbout te solderen).
Als ik in jouw oplossing moet geloven wordt het denk ik tijd om mijn toverstafje erbij te pakken ofzo
Voor 1 euro kun je ook een vet stoere PTT T65 kopen
[ Voor 12% gewijzigd door zeekoe op 30-04-2005 16:42 ]
Nieuw huis, nieuwe (verduurzamings)kansen...