Hey,
Ik zit rond te kijken voor een laptop voor wanneer ik ga studeren. Nu weet ik er vrij weinig vanaf, en roep jullie hulp in. Ik ben gewend aan windows maar als het beter is wil ik apple proberen, als het niet te moeilijk is.
Dingen die ik wil op mijn laptop:
- Lange batterijduur, zo'n 7 uur als dat niet teveel gevraagd is.
- mogelijkheid om films op te kijken, dus goede video-kaart (?) / beeldscherm
- Klein, kleiner of 15 inch, maar niet groter.
- wireless lan
- 2.0 usb
- tenminste 20 gb.
- goede geluidskaart, mijn oordopjes (shure E3, als je weet wat het is) moeten geen onrecht gedaan worden. Speakers doen er niet toe zolang de hoofdtelefoonuitgang goed is.
- Hij moet snel zijn, er komt alleen een tekstverwerker op en een media-afspeler.
- cd-dvd afspeelmogelijkheid.
- dun en licht.
Misschien vraag ik enorm veel, vooral bij batterijduur. Maar dan hoor ik het graag, bij voorbaat dank.
Ik zit rond te kijken voor een laptop voor wanneer ik ga studeren. Nu weet ik er vrij weinig vanaf, en roep jullie hulp in. Ik ben gewend aan windows maar als het beter is wil ik apple proberen, als het niet te moeilijk is.
Dingen die ik wil op mijn laptop:
- Lange batterijduur, zo'n 7 uur als dat niet teveel gevraagd is.
- mogelijkheid om films op te kijken, dus goede video-kaart (?) / beeldscherm
- Klein, kleiner of 15 inch, maar niet groter.
- wireless lan
- 2.0 usb
- tenminste 20 gb.
- goede geluidskaart, mijn oordopjes (shure E3, als je weet wat het is) moeten geen onrecht gedaan worden. Speakers doen er niet toe zolang de hoofdtelefoonuitgang goed is.
- Hij moet snel zijn, er komt alleen een tekstverwerker op en een media-afspeler.
- cd-dvd afspeelmogelijkheid.
- dun en licht.
Misschien vraag ik enorm veel, vooral bij batterijduur. Maar dan hoor ik het graag, bij voorbaat dank.