[HTML] Niet klikbare links in IE (?)

Pagina: 1
Acties:

• Tweaqer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-03 08:06
Ik ben momenteel bezig met een vak dat heet Webpublishing en ik heb de opdracht gekregen
om een site te maken waar je boeken kunt kopen en verkopen.
Nougoed, het is me aardig gelukt (design dan) vind ik zelf. Het probleem, en dat is waar
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, is dat de tekst niet meer klikbaar is.
Ik heb 4 tekstvelden, maar als ik er een link maak, is deze niet klikbaar en doet deze het niet.
Het is me opgevallen dat er ook geen selectie cursor komt zodra je boven de tekst hovert.
Om het allemaal helemaal 'af' te maken werkt het in Firefox (natuurlijk) wel goed, maar in
internet explorer alleen niet.

De site voor school:
http://bbrboeken.nl.nu

Ik hoop dat jullie misschien weten hoe ik dit probleem kan oplossen :)
Alvast dank voor de moeite :D

[ Voor 5% gewijzigd door Tweaqer op 30-04-2005 11:58 ]

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

(psst, "grtz" hoeven niet onder je post > zie De oude Algemene GoT-FAQ #02 ). Omdat ik nu even op 't werk zit en t.net op de whitelist staat kan ik het niet zien, maar...heb je dit met een WYSIWYG editor gedaan (Dreamweaver, Frontpage) of heb je zelf de code getikt? In het eerste geval, doe eens een view source en kijk wat er bij zo'n link staat.

[ Voor 13% gewijzigd door Yoozer op 30-04-2005 11:53 ]

teveel zooi, te weinig tijd

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb een vermoeden dat het door de png-fix komt; haal die eens weg en kijk dan of de link wel klikbaar is.

Intentionally left blank

• Tweaqer
Yoozer schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:50:
(psst, "grtz" hoeven niet onder je post > zie De oude Algemene GoT-FAQ #02 ). Omdat ik nu even op 't werk zit en t.net op de whitelist staat kan ik het niet zien, maar...heb je dit met een WYSIWYG editor gedaan (Dreamweaver, Frontpage) of heb je zelf de code getikt? In het eerste geval, doe eens een view source en kijk wat er bij zo'n link staat.
Greetz note is deleted soz :x En de link is goed, omdat deze wel werkte in Firefox.
crisp schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:54:
Ik heb een vermoeden dat het door de png-fix komt; haal die eens weg en kijk dan of de link wel klikbaar is.
Dit was idd het probleem. Alleen nu is de PNG die ik als achtergrond gebruik voor de table niet goed meer weergegeven in Internet Explorer. Het is een transparante PNG dus hij zou doorschijnend moeten zijn, hoe kan ik dan vervolgens de transparante PNG als table bg instellen als ik daar niet die
PNG fix voor kan gebruiken?

[ Voor 51% gewijzigd door Tweaqer op 30-04-2005 12:05 ]

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:12

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
waarom geen gifje?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 11:13

André

Analytics dude

Omdat je die niet half-transparent kunt maken ;)

• Tweaqer
André schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 12:52:
[...]

Omdat je die niet half-transparent kunt maken ;)
Idd, wat dat betreft euwnz PNG _/-\o_ alleen PNG en IE zuigt echt te hard, daar wordt je echt gek van 8)7 gelukkig gaan ze volgend jaar in de nieuwe IE er wat aan doen begreep ik :)
Firefox is wat dat betreft wel erg lief :P

Maargoed, hoe verhelp ik dit nou? :)

[ Voor 11% gewijzigd door Tweaqer op 30-04-2005 14:16 ]

Pagina: 1