tis een beetje genant maar het zit dus zo,
ik had dus gister mijn geforce in mijn handen en had toen geklungelt aan die bevestigings plugjes dan de cooler (mijn 'ding'). Waarschijnlijk zat een zo'n bevestigingsplugje niet meer zo goed en toen ik de pc iets te snel bewoog om beter op zn plek te zetten viel de computer uit
en startte hij opnieuw. Toen ik voor de zekerheid de kaart ging bekijken wat er gaande was schoot dat ene plugje eruit maar heb ik wel weer gevonden en er weer in gezet dat alles weer in elkaar zit. Ik ben bang dat de GPU is doorgebrand want spelletjes lukken niet meer want dan reboot/valt de computer steeds weer uit.
Ik heb een 6600GT van Club3d op AGP, en met deze is het ongmogelijk temperatuur meten want hij heeft geen sensor
Wie kan mij helpen?
ik had dus gister mijn geforce in mijn handen en had toen geklungelt aan die bevestigings plugjes dan de cooler (mijn 'ding'). Waarschijnlijk zat een zo'n bevestigingsplugje niet meer zo goed en toen ik de pc iets te snel bewoog om beter op zn plek te zetten viel de computer uit
Ik heb een 6600GT van Club3d op AGP, en met deze is het ongmogelijk temperatuur meten want hij heeft geen sensor
Wie kan mij helpen?