Toon posts:

[XP SP1] Windows Media Player 10

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zodra ik in WMP 10 een videobestand af wil spelen, gaat dat de helft van de keren normaal goed. Als ik daarna (of soms direct al) nog een ander videobestand afspeel, dan gaat dat heel schokkering en loopt ook de rest van het systeem ineens zo traag als de pest. Ongeacht of het videobestand met codes e.d. werkt. Hoe zou dit kunnen komen. Wanneer ik dan m'n pc restart gaat alles weer goed tot ik weer een 2e videobestand wil afspelen, ook soms bij het 1e weer. Het CPU gebruik schiet naar 100% (iexplorer 71% :S)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2005 11:15 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zoals je in Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) hebt kunnen lezen is het de bedoeling dat je eerst zelf wast onderzoek doet aslvorens een topic te openen. Ik kom niet tegen wat je allemaal al hebt geprobeerd, wat daaraan niet lukte en wat je met Google hebt gevonden.

Meerdere mogelijkheden. Maar dan is het wel handig om te weten wat er precies allemaal al geprobeerd is. Misschien eens gekeken of er een update is voor de mediaplayer, of wellicht een nieuwere videodriver? Zoiezo natuurlijk XP SP2 even installeren, dan ben je misschien wel gewoon van de problemen af. Een niet up-to-date pc kan problemen als deze ook hebben.

Lees in ieder geval ook [rml][ user] te groot icoon[/rml] en Software Algemeen - FAQ goed door, het topic had eigenlijk in Software Algemeen gemoeten. Aangezien het topic ook daar niet echt voldoet aan de regels, ga ik het hier sluiten :)

[ Voor 8% gewijzigd door sanfranjake op 30-04-2005 12:25 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.