Toon posts:

[Ink] Msn messenger, handgeschreven berichten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
TweakaHHhs, :X
Ik heb een vrij goedkoop medion tekentablet wat prima werkt in photoshop. Maar zodat ik ermee probeer te tekenen in msn messenger, verliest het msn venster telkens focus, en vliegt de muis naar de linkerbovenhoek. Het ligt, lijkt mij, aan die ink toestand.

Weet iemand hier toevallig een oplossing voor? of ervaart hetzelfde?

Verwijderd

Topicstarter
* schop *
geen bekend probleem?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Eh, een kick binnen 24 uur is een beetje overdreven, en ook totaal niet nodig ;)

Dat tekentablet werkt gewoon als iets muis achtigs lijkt me? Werkt de INK mode wel goed met je gewone muis?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Waarschijnlijk herkent je computer de tablet (cursor schiet weg), maar support msn hem niet.

Verwijderd

Topicstarter
Het spijt mij ;) tja windows ehrkent de tablet, hij werkt ook gewoon overal, maar zodra ik in dat venstertje wil schrijven schiet ie naar de linkerbovenhoek... (op meerdere comps). Maarr als ik hard me best doe, kan ik er wel in schrijven, alleen om de zoveel tijd vliegtie toch weer weg.

Met de gewone muis werkt het wel naar behoren.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 00:23 ]

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-04 13:04
Ik heb dat probleem ook maar ik dacht dat het aan mijn multimonitor setup lag...
Ik zal het eens proberen binnenkort op mijn laptop.

Verwijderd

Probeer eens in je control panel bij mouse de optie 'enhance precision' oid uit te zetten.. beetje rondklikken om 'm te vinden..

Verwijderd

Topicstarter
helaas, het uizetten van die optie heeft geen effect. Wat mischein nog wel "interessant" is te vermelden is dat het tekentabelt het prima doet, tot het moment ik dus in msn messenger iets probeer te schrijven, en ook daarna (als ik msn weer afgesloten heb) doet het nog steeds raar.

Als ik in een venster klik, klikt hij direct daarna in de linker boven hoek, zodat het venster op nonactief staat. Dit gaat eigenlijk op voor alle klikken die ik klik..

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:49

GVR

Is je windows up to date? Ik weet dat een van de windows updates (weet zo snel ff niet meer welke) invloed heeft op handwriting in MSN
Pagina: 1