Waar kan ik Lite-on informatie / reviews vinden?

Pagina: 1
Acties:

• Paraselsius
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-05 07:44
De website van Lite-On is redelijk moeilijk navigeerbaar,
en er staat helaas niet zoveel informatie op (tenminste zover ik die kan vinden).

Er worden nogal wat beweringen gedaan over de Lite-on 12x10x32x drive, en ik vroeg mij af of mensen ook mischien links hadden naar sites waar deze beweringen onderbouwt worden, ook reviews en andere nieuws hierover zou welkom zijn...

Wie heeft hier informatie over, want er komen op dit forum nogal wat berichten voor die elkaar tegen spreken...

Verwijderd

Koop aub wat anders dan een Lite -On ik moet een beetje denken aan een Fiat Panda. Koop een wat minder snelle plextor en je hebt zeker wat!

• Paraselsius
Helaas is de goedkoopste plextor duurder dan de Duurste Lite-On of te wel: boven mijn max. budget van wat ik wilde uitgeven.

Ik ben dan ook geen groot gebruiker en gebruik de brander voornamelijk voor backups en de transfer van files van 1 compu naar een ander.
Burn Proof klinkt als een redelijk grote vooruitgang indien je een IDE brander wil aansluiten.
Maarja het is inderdaad een risico die je neemt, maar die in eerste instantie wel zo'n 170,- gulden scheelt.

• Jeroen Blom
  • Laatst online: 17:33
Ik heb de LiteOn 12x dus en geen geen enkele misbrand gehad. Dus zeker een aanrader. Plextor heeft als grote voordeel hun prima service en met hoe die van LiteOn is weet ik niet.

Ga je voor extra service en ben je bereid om daar extra voor te betalen be my guest maar bijna 200 piek verschil was voor mij toch te groot.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• Paraselsius
Maar nu naar de oorspronkelijke vraag:

Wie weet er links naar sites waar wat meer informatie over Lite-On en specifiek de 12x10x32x brander van Lite-On staat?

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op woensdag 10 januari 2001 17:26 schreef alex21 het volgende:
Koop aub wat anders dan een Lite -On ik moet een beetje denken aan een Fiat Panda. Koop een wat minder snelle plextor en je hebt zeker wat!
Het vergelijk met auto's is zeker goed. Je geeft 80 000 uit voor een BMW, of 70 000 voor een luxe Toyota. Dan heb je voor minder geld, meer luxe en meer veiligheid. Maar ja, dan heb je wel een 'Jap' ipv een Duitser. Ik doe de Toyota wel.

De Liteon heeft hetzelfde loopwerk als een Plextor, hij is alleen bijna 200 piek goedkoper.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Pagina: 1