Toon posts:

Link op andere website blokkeren

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Is er een mogelijkheid om een eigen link die op een bepaalde website staat te blokkeren?
Een website heeft een link van mijn website geript uit een flash-dingetje en deze kaal op hun website gezet. Die link bevat een download.
Kan niks op google vinden en weet eerlijk gezegd niet waar ik op moet zoeken..

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Ervan uit gaande dat je Apache gebruikt, kun je even proberen te [google=apache htaccess referer deny] :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik draai Apache.
Maar ik wil dat iedereen er toegang toe heeft als ze op mijn pagina op die link klikken of via een andere pagina (mirror).

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zie de link van dawuss. Met dit topic kunnen we hier verder niet veel. Het heeft om te beginnen niets met programmeren te maken, maar met serverconfiguratie. Bovendien vertel je nergens iets over welk systeem je gebruikt voor je download, of waarin je site gebouwd is. Ook lees ik nergens iets over je serversoftware.

Lees P&W FAQ - De "quickstart" even door, en open, als je er na de link van dawuss nog steeds niet uit komt, een nieuw topic. Doe dat dan echter wel in het forum waar dit thuishoort; betreft het een probleem met het blokkeren van een bepaalde referer, dan is dat serverconfiguratie, en die topics horen in Software Algemeen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je gaat overigens een rewriterule nodig hebben, die de browser doorverwijst naar een 401 of 403 pagina (of iets dergelijks) op het moment dat de HTTP_REFERER de domeinnaam van de "stelende" site bevat.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.