Hier had wat zinnigs kunnen staan...
kijk op www.talkin2ya.nl
Ik gebruik deze al drie maanden met een ATA 486 rev2 adapter.
Ik gebruik deze al drie maanden met een ATA 486 rev2 adapter.
Jamesbond007uk
Ik heb gister een beltegoed gekocht bij XeloQ. Zonet mijn eerste belletjes gedaan via deze provider. Als ik de tarieven vergelijk is deze goedkoper dan Talkin2ya.
Ook hoef je verder geen apparatuur te kopen bij hun. Maar misschien is dit bij Talin2ya ook zo.
Hoe werkt het.
1. Account aanmaken.
2. Gister: Geld overmaken. 12,50 euro, niet gelijk te gek natuurlijk.
3. Vandaag: Wachten tot het tegoed is bijgeboekt. Was vandaag al bijgeschreven.
4. Bellen.
Ik gebruik een HT486 Grandstream. Hoe deze ingesteld moet worden staat duidelijk op de site. Als dit allemaal goed staat kun je gaan bellen.
De geluids kwaliteit is prima. Ik kon de persoon die ik belde uitstekend verstaan. Echter de persoon die ik belde had ongeveer elke minuut last van enkele seconden uitval. Ik was dan niet te verstaan.
Ik ga morgen even bellen hoe dit nu kan. Wordt dus nog vervolgt.
Ook hoef je verder geen apparatuur te kopen bij hun. Maar misschien is dit bij Talin2ya ook zo.
Hoe werkt het.
1. Account aanmaken.
2. Gister: Geld overmaken. 12,50 euro, niet gelijk te gek natuurlijk.
3. Vandaag: Wachten tot het tegoed is bijgeboekt. Was vandaag al bijgeschreven.
4. Bellen.
Ik gebruik een HT486 Grandstream. Hoe deze ingesteld moet worden staat duidelijk op de site. Als dit allemaal goed staat kun je gaan bellen.
De geluids kwaliteit is prima. Ik kon de persoon die ik belde uitstekend verstaan. Echter de persoon die ik belde had ongeveer elke minuut last van enkele seconden uitval. Ik was dan niet te verstaan.
Ik ga morgen even bellen hoe dit nu kan. Wordt dus nog vervolgt.
Hier had wat zinnigs kunnen staan...