Geen ontvangst meer van nieuwsbrief

Pagina: 1
Acties:

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-03 19:47
Hallo,

Sinds donderdagavond ontvang ik de nieuwsbrief van Tweakers.net niet meer. Het gaat hierbij om de mailing van 18.00. Zodoende heb ik de mailings van donderdag en vrijdag niet ontvangen.

Is dit probleem al bekend?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:06

crisp

Devver

Pixelated

Er is ons 1 ander geval bekend. ACM heeft er al naar gekeken, maar kon zo gauw geen afwijkingen constateren. Dwz, de mailing is aangemaakt en verstuurd voor zover wij kunnen zien. Ik zal er morgen echter nog even wat dieper induiken.

Intentionally left blank

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05-2024
Klopt de laatste die ik heb ontvangen is woensdag, vond het al vreemd dat ik geen mail meer kreeg. Gelukkig ben ik niet de eenigste.
hoop dat het snel wordt op gelost

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-03 21:40
Ook mijn laatste nieuwsbrief is van woensdag 18:00. Donderdag en vrijdag dus niets ontvangen.

En inderdaad, hopelijk wordt het snel opgelost.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Iets of iemand lijkt het gefixed te hebben. Vanaf hedenmorgen worden de nieuwsbrieven weer verstuurd.
Ik kon uit de logs halen dat er gisteren en eergisteren inderdaad geen nieuwsbrief is aangemaakt, maar de reden is mij nog niet bekent.

Intentionally left blank

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

crisp schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 12:20:
Iets of iemand lijkt het gefixed te hebben. Vanaf hedenmorgen worden de nieuwsbrieven weer verstuurd.
Ik kon uit de logs halen dat er gisteren en eergisteren inderdaad geen nieuwsbrief is aangemaakt, maar de reden is mij nog niet bekent.
Als je mijn mailtje nou goed had gelezen weet je wat het probleem was en gelijk wie het tijdelijk gefixed heeft :+ ;)
't Was alleen voor mij ook laat, dus had ik er niet meer aan gedacht dat hier te posten.

[ Voor 9% gewijzigd door ACM op 30-04-2005 12:48 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Door het late tijdstip had ik de connectie ook niet meer zo snel gelegd :P

Intentionally left blank

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-03 21:40
Als iemand dan zo vriendelijk zou kunnen zijn om de reden nog even te posten, ik ben namelijk best wel nieuwsgierig ;)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

De directory-structuur op de server waar de cronjobs draaien is afwijkend van de webservers; hierdoor kon de mailclass include niet gevonden worden door het nieuwsbrief script.

Intentionally left blank

Pagina: 1