Toon posts:

DVD en DVD RW Gone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik starte vanochtend me pc op en me dvd speler en dvd brander staat niet meer in windows 8)7
Maar ze staat wel in me apparaatbeheer lijst, en bij allewij staat zo groen rondje met een uitroepteken er in,
Dan doe ik eigenschappen en krijg ik deze melding:
code:
1
2
3
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet initialiseren. (Code 37)

Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.

Ik heb dan de hardware verwijdert en vervolgens opnieuw laten zoeken en kwam dus niet verder.
Had ook zo iedee van ik doe de windows xp media center 2005 pro cd in me dvd speler maar dat kan ook niet helaas:(

formateren heb ik totaal geen zin in, omdat het vorige week al gebeurt is, en er gaat te veel tijd in steken vanwege het instaleren van alle programma's en overige belangrijke gegevens.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

Problem: CD-ROM drives are missing and the following message appears in the Device Manager "Windows cannot initialize the device driver for this hardware. (Code 37)" in the details window for both my cd-rom and cd-recordable drives.

Possible Solution: www.aumha.org/downloads/cdgone.zip

google is je vriend.

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

Topicstarter
Ahh nice heb ze weer terug maar,
nu het volgende probleem,

Ik wil een dvdtje braden, doe een lege dvd er in en blijft maar lezen en pakt hem niet, hem al 4verschilende merken lege dvd's er in gedaan maar werkt niet ;(

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

herinstalleer eens je brandsoftware. leest je fikker nog wel?

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

Topicstarter
ja dat wel,
maar als ik er een dvd film in doe of gewoon bijvoorbeeld office 2003
lijkt het net een diskette station die aan het lezen is:S dat geluid maakt die ook

nope ook niet het brandsoftware ook al reinstall gedaan

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 23:32 ]