Domeinnaam Met Login Vraag

Pagina: 1
Acties:

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Beste Tweakers,

Ik ben nu bezig met een klein projectje en nou heb ik bij 10eurohosting een domein geregistreerd en een hostingpakket besteld. Alles werkt perfect ben helemaal gelukkig. Heb alles geupload in de HTTPDOCS Folder op de server. Als ik nou naar me url toe ga www.site.nl (voorbeeld) dan krijg ik direct een pop-up box met daarin te moeten opgeven wachtwoord en loginnaam.

Als ik dan mijn WW en Loginnaam opgeef die ik gekregen heb van 10eurohosting kom ik erin. Heel fijn voor mij. Maar voor alle andere gebruikers en dames en heren van Nederland die mijn site willen bekijken niet natuurlijk.

Enig idee hoe ik het voor elkaar krijg om gewoon normaal de site te kunnen bekijken zonder een WW of login te moeten invullen? En elke ander mens ook natuurlijk.

Alvast bedankt :D

• hannos
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-02 13:54

hannos

pardon me

Waarschijnlijk is je directory beveiligd met htaccess, kijk of er zo'n bestandje (normaal ".htaccess") in je HTTPDOCS directory staat. Meestal kun je dit ook instellen in je controlpanel, kijk hiervoor in de documentatie van je hostingprovider.

//edit: in het eerste geval kun je gewoon het bestandje beveiligen, op deze manier gaan alle extra settings die er misschien hier bijin staan verloren dus pas wel op

[ Voor 29% gewijzigd door hannos op 29-04-2005 18:52 ]

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Misschien moet je die mensen van 10eurohosting eens een e-mail sturen of een telefoontje doen?