[W98SE] Msn connect niet en java-sites werken niet (goed)*

Pagina: 1
Acties:

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Topicstarter
een vriend van me had nogal last van virussen ed (kon zelfs windows niet meer in komen). Nu hek windows (98 se) dus opnieuw geinstalled (niet geformateerd). daarna nog flink aan de slag gegaan met virussen ed removen en uiteindelijk deed z'n pc 't weer alleen hij kon niet meer op msn komen (zowel bij 6.2 als bij 7.0).
verder kan ie niet in z'n hotmail komen (wel www.hotmail.com, maar inloggen werkt niet). en bij meerdere sites werd alles niet goed weergegeven ed. bij webmessenger.msn.com werd ook een melding gegeven dat java nie goed was ofzo. www.e-messenger.net deed 't daarentegen wel en alleen zo kan ie nog op msn komen.
ik heb nog een nieuwe java geinstalled, maar dat mocht niet baten.
bij alle huisgenoten werkte msn btw wel, dus 't zal tog ergens aan z'n pc liggen, ook is volgens msn de verbinding goed.

nu weet ik dus niet echt meer wat 't probleem nou is 8)7

Verwijderd

Move NT > WOS +titelfix

Verwijderd

Hitman Pro gebruiken, mocht dat niet baten dan toch windows helemaal opnieuw installeren (inclusief Format). Als het systeem dusdanig slecht werkt is het mijns inziens beter om te formatteren.
Vroeg of laat zit er toch niets anders op (en vooral met windows 98 ;) )

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Topicstarter
kej, ik twijfelde beetje waar ik 'm moest gooien

mss ligt 't aan windows, maar msn probs is tog meer netwerk en java is software :)

edit: owja, had ook nog ff hijackthis gedraaid. er zat nogal wat troep bij.

[ Voor 26% gewijzigd door Reemster op 29-04-2005 19:05 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
MSN is mijn inziens nog altijd software, en hoort dus in Software Algemeen thuis :)

Je geeft aan dat je niet op MSN kan komen. Dan geeft MSN altijd een foutmelding. Wat heb je al over die melding kunnen vinden? Draait er een firewall, bijvoorbeeld die van windows? Zoja, heb je MSN daarin toegang gegeven tot het internet?

Windows Operating Systems > Software Algemeen

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Topicstarter
't zal wel via een router gaan (studentenhuisje), maar verder geen firewall. en msn deed 't normaal wel altijd bij hem. maar na dat gedoe met die virussen niet meer, ig na die format niet meer.
Pagina: 1