een vriend van me had nogal last van virussen ed (kon zelfs windows niet meer in komen). Nu hek windows (98 se) dus opnieuw geinstalled (niet geformateerd). daarna nog flink aan de slag gegaan met virussen ed removen en uiteindelijk deed z'n pc 't weer alleen hij kon niet meer op msn komen (zowel bij 6.2 als bij 7.0).
verder kan ie niet in z'n hotmail komen (wel www.hotmail.com, maar inloggen werkt niet). en bij meerdere sites werd alles niet goed weergegeven ed. bij webmessenger.msn.com werd ook een melding gegeven dat java nie goed was ofzo. www.e-messenger.net deed 't daarentegen wel en alleen zo kan ie nog op msn komen.
ik heb nog een nieuwe java geinstalled, maar dat mocht niet baten.
bij alle huisgenoten werkte msn btw wel, dus 't zal tog ergens aan z'n pc liggen, ook is volgens msn de verbinding goed.
nu weet ik dus niet echt meer wat 't probleem nou is
verder kan ie niet in z'n hotmail komen (wel www.hotmail.com, maar inloggen werkt niet). en bij meerdere sites werd alles niet goed weergegeven ed. bij webmessenger.msn.com werd ook een melding gegeven dat java nie goed was ofzo. www.e-messenger.net deed 't daarentegen wel en alleen zo kan ie nog op msn komen.
ik heb nog een nieuwe java geinstalled, maar dat mocht niet baten.
bij alle huisgenoten werkte msn btw wel, dus 't zal tog ergens aan z'n pc liggen, ook is volgens msn de verbinding goed.
nu weet ik dus niet echt meer wat 't probleem nou is