Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• djgear17
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-10-2022
Ik weet niet of dit opvolger is van de 6680, en heb er ook nog niks op Got over kunnen vinden, maar dit telefoontje is gewoon prachtig.. Ik las dat die in het 2e kwartaal van 2005 op de markt komt.. voor ongeveer de prijs van €450,-.
Afbeeldingslocatie: http://www.mobileburn.com/media/nokia/6681/6681.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.topwords.com.ua/Mobilnews/katalog/images/nokiaimages/6681.jpg

Key Features
1.3 megapixel integrated digital camera with flash and slide for camera protection and control
Nokia XpressPrint printing solution including PictBridge direct printing
High-resolution display with up to 262,144 colors
Convenient email access with attachment support
Removable 64 MB MultiMediaCard (MMC)
MultiMediaCard (MMC)/SD memory card reader with USB connection (Europe, Africa, and Middle East only)
Music player with stereo audio
High-speed Web browsing over EDGE
Tri-band GSM phone with global roaming capability

Operating Frequency
Tri-band EDGE phone with EGSM coverage on up to five continents (EGSM 900/1800/1900)
Automatic switching between bands

Size
Weight: 130.5 g
Dimensions: 108.4 x 55.2 x 21.3 mm, 104 cc

Display and User Interface
Active matrix 262,144-color display (176 x 208 pixels)
Automatic brightness control for display
Five-way scroll key, two soft keys, application key, edit and clear keys, send and end keys
Dedicated keys for voice dialing, commands, and Push to talk (PoC)

Imaging

Integrated 1.3 megapixel camera sensor (1.23 effective megapixels, 1280x960 pixels) with 6x digital zoom and slide for camera protection and control
Integrated flash (operating range up to 1.5 m)
Advanced camera modes: still, sequence, and video
Options for night, brightness adjustment, image quality, self-timer, white balance settings, and color tones
Flash modes: on, off, automatic
Video and still image editors
Nokia Lifeblog
Image and video clip uploading to the Web

Nokia XpressPrint Printing Solution
Print digital photos directly from your imaging smartphone:
Transfer photos directly to compatible printer or kiosk via Bluetooth wireless technology, MultiMediaCard (MMC), or to PictBridge-compliant printer via USB cable
Built-in application is quick and easy to use; no installation, no fuss
Find out More

RealPlayer Media Player
Download and play multimedia files (video and music)
Stream media files from compatible media portals
Full-screen video playback on the phone to view downloaded, streamed, or recorded video clips in larger size
Played formats (decoding): .3gp and .mp4 file formats, MPEG-4 video, H.263 video and AMR audio, RealMedia (Real Video and Real Audio), MP3, and AAC

Memory Functions
8 MB internal dynamic memory for contacts, text messages, multimedia messages, ringing tones, images, video clips, calendar notes, to-do list, and applications
Expandable memory: 64 MB Reduced Size Dual Voltage
(1.8/3V) MultiMediaCard (MMC)*
Hot swap slot for easy MMC card insertion and removal

Note: The built-in MultiMediaCard (MMC) reader in the Nokia 6681 imaging smartphone functions on 1.8 Volt, and therefore requires a dual voltage MMC which can support both 1.8V and 3.0V. Nokia branded reduced size MultiMediaCards (MMC) (sold separately) are dual voltage cards.

Messaging
Convenient email client with attachment support: jpeg, 3gp, MP3, .ppt, .doc, excel, and .pdf files
Compatible with Nokia Wireless Keyboard (sold separately) for faster messaging
Multimedia messaging: Combine image, video, text, and voice clip and send as MMS to a compatible phone or PC; use MMS to tell your story with a multi-slide presentation
Automatic resizing of your megapixel images to fit MMS (max. 300 KB attachment size depending on the network)
Text messaging: Supports concatenated SMS, picture messaging, SMS distribution list
Predictive text input: Support for all major languages in Europe and Asia-Pacific
Instant Messaging

Connectivity
Integrated Bluetooth wireless technology v.1.2
USB 2.0 full speed via Pop-Port™ interface
Nokia PC Suite connectivity with USB and Bluetooth wireless technology
Local synchronization of contacts and calendar to a compatible PC
Remote over-the-air synchronization

Browsing

WAP 2.0 XHTML/HTML multimode browser
Improved web compatibility with support for HTML 4.01, including support for elements such as image maps, background images, and frames
Support for a subset of JavaScript 1.5, which includes the most commonly used functions found on the Internet
File upload over HTTP using standard HTML forms
Small screen rendering option including a faster page-up/page-down scrolling style
Full-screen mode, download progress bar, and adaptive history list
3GPP video streaming
OMA DRM 1.0 - including forward lock for content protection, combined delivery, separate delivery and superdistribution
Wallet: Convenient online use and storage of your numbers and passwords

Data Transfer
EDGE: Mobile broadband access with upload up to 118.4 kbps and download up to 236.8 kbps
Note: Actual achieved speeds may vary depending on network support
GPRS: class B, multislot class 10
Speech codecs: FR, EFR, and GSM AMR
Transfer data from one Series 60 phone to another

Java™ Applications
Java™ MIDP 2.0, CLDC 1.1 (Connected Limited Device Configuration (J2ME))
Over-the-air download of Java™-based applications and games

Other Applications
On the MultiMediaCard (MMC):
Adobe Reader
Games: Card Deck, Snake EX, 3D Snowboarding
Info Print
Kodak Mobile
Nokia Lifeblog mobile application
Nokia Wireless Keyboard application
Nokia Photo Editor
Push to talk (PoC) application
Quickoffice document viewers (Quickword, Quicksheet, Quickpoint)
Settings Wizard tools for easy email and Push to talk configuration
User Interface (UI) themes
On the CD-ROM:
Adobe Photoshop Album Starter Edition 2.0
Nokia Lifeblog PC application

Personal Information Management (PIM)
Advanced Series 60 PIM features including calendar, contacts, to-do list, and PIM printing

Call Management
Push to talk (PoC) with dedicated key
Contacts: Advanced contacts database with support for multiple phone and email details per entry, also supports thumbnail picture and groups
Speed dialing
Logs: Keeps lists of your dialed, received, and missed calls
Automatic redial
Automatic answer (works with compatible headset or car kit only)
Supports Fixed Dialing Number, which allows calls only to predefined numbers
Conference call

Voice Features
Voice dialing
Voice commands
Voice recorder
Integrated handsfree speaker

Digital Services
Java™ and Symbian applications available from Nokia Software Market
Graphics, icons, animations, logos
Games: Possibility to download new games
Ringing tones: True Tones, polyphonic tones
Themes: Possibility to download new themes

Sales Package Contents

Nokia 6681 imaging smartphone
Nokia Stereo Headset HDS-3
64MB MultiMediaCard (MMC) MU-1* with adapter for normal size MMC slots
MultiMediaCard (MMC)/SD memory card reader with USB connection (Europe, Africa, and Middle East only)
Wrist strap
Nokia Battery BL-5C
Nokia Travel Charger ACP-12
Nokia Connectivity Cable (USB) DKU-2
User guide, Quick Start guide, and Add-on Application guide

Verwijderd

Het is niet de opvolger van maar de kleine broer van de Nokia 6680. Deze heeft geen UMTS en mist dus ook de tweede camera voor videobellen, de 6680 heeft dat wel.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 18:39 ]

• djgear17
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-10-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 18:38:
Het is niet de opvolger van maar de kleine broer van de Nokia 6680. Deze heeft geen UMTS, de 6680 wel.
Je hebt gelijk, maar toch blijft het voor mij een leuk toestelletje

Verwijderd

djgear17 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 18:41:
Je hebt gelijk, maar toch blijft het voor mij een leuk toestelletje
UMTS heb je nu nog weinig aan, dus je hebt groot gelijk.

Verwijderd

Weet iemand al wanneer die uitkomt dan of nog helemaal niks van bekend?
Ik denk dat ik dan toch voor de sony K750i ga!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Sales Package Contents
Nokia 6681 imaging smartphone
Nokia Stereo Headset HDS-3
64MB MultiMediaCard (MMC) MU-1* with adapter for normal size MMC slots
Wrist strap
Nokia Battery BL-5C
Nokia Travel Charger ACP-12
Nokia Connectivity Cable (USB) DKU-2
User guide, Quick Start guide, and Add-on Application guide
Hmmm.. de card reader en wrist strap zaten niet bij de 6680 erbij. Card readertje zou wel fijn zijn geweest, maarja.

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Waarom kiezen ze voor RSMMC als die telefoon net zo groot is als een koelkast.. RSMMC is ook nog eens veel duurder dan MMC :S

edit: oops lees dus dat er ook een adapter is voor normale MMC..

[ Voor 22% gewijzigd door Kijoki op 16-05-2005 23:26 ]

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 18:01:
Weet iemand al wanneer die uitkomt dan of nog helemaal niks van bekend?
Ik denk dat ik dan toch voor de sony K750i ga!
Hier staat ie al in de lijst met prijsvergelijkingen dus ik neem aan dat ie al uit is..
http://www.pricewatch.info/item/21487/

Verwijderd

Yeahhh ik heb dit schatje nouw in bezit :)
het is echt een heel fijn toestel !!!!

Verwijderd

zijn er al meer mensen met deze telefoon ?

Verwijderd

Hier wat foto's van de telefoon :)

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art18/Nokia_6681x//04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art18/Nokia_6681x//12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art18/Nokia_6681x//25.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art18/Nokia_6681x//28.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art18/Nokia_6681x//33.jpg

Verwijderd

Kijoki schreef op maandag 16 mei 2005 @ 23:25:
Waarom kiezen ze voor RSMMC als die telefoon net zo groot is als een koelkast.. RSMMC is ook nog eens veel duurder dan MMC :S

edit: oops lees dus dat er ook een adapter is voor normale MMC..
Nou ja normaal, tis iig duo voltage, dus sowieso een dure uitgave ....

Wat is het scherm effectief groter als bijv. de 6230I? , want dat kan ik nergens vinden.

Verwijderd

Zetten jullie weleens een filmpje op deze foon ?

Hoe, wat en waar , vertel me alles a.u.b. Als ik een file omzet met de xilisoft 3gp converter, ben ik op de pc niet enthousiast over het resultaat, waar moet een source aan voldoen om geen blokkerig beeldje te krijgen ? Het geluid is wat blikkerig, maar dat interesseert me niet eigenlijk ...

Verwijderd

dan moet je op de nokia forum (officiele site van nokia) die multi media converter downloaden

Verwijderd

Zuigt big time, maar ik heb de oplossing inmiddels met de xilisoft 3gp converter .... lag aan mn instellingen, dus nu prima kwaliteit filmpjes, nokia mmconv. krijgt ze niet zo strak (als die niet al begint met source invalid, erg beperkt met acceptatie van files)

Thanx

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 03:48 ]

Verwijderd

is er al een mp3 speler die goed werkt ??

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 08:49
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 02:03:
dan moet je op de nokia forum (officiele site van nokia) die multi media converter downloaden
Om maar even trots mijn eigen topicje aan te halen;
[rml]three2five in "[ Mobile Movie Studio] Gratis download vo..."[/rml]

Hier staat beschreven hoe gratis Mobile Movie Studio te downloaden die het heel makkelijk in staat steld om video's op je telefoon te zetten. En inderdaad, gratisch

Verwijderd

Vandaag 512 mb binnengekregen :

512MB MMCmobile (RS-MMC Dual Voltage High Speed)

werkt super !! erg snel
echt een aanrader

http://www.4memory.nl/ind...s_sort_order&filter_id=87

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik denk dat dit mijn volgende telefoon wordt.. zit te denken over een SE K750i, maarja die biedt eigenlijk niet veel meer dan mijn huidige telefoon en een Treo 650 vind ik te duur. Alleen het feit dat je bij Series 60 je contacts in groepen in kan delen is voor mij eigenlijk al genoeg :)

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Heb vanmorgen mijn 6230i verkocht en gelijk deze mooie blauwe 6681 gekocht (simvrij) wat een verschil met de berichten toon zeg!! deze klinkt echt weer zalig hard als er een smsje binnenkomt!
Ik had de 6230i maar 4 weken maar kon niet wennen aan dat zachte,en ik miste symbian
Ik had alle themas nog van mijn 6600 dus kunnen er mooi op
Ben hééééél blij met deze foon en vóóral de kleur! :)

• rooie60
rooie60 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 23:51:
Heb vanmorgen mijn 6230i verkocht en gelijk deze mooie blauwe 6681 gekocht (simvrij) wat een verschil met de berichten toon zeg!! deze klinkt echt weer zalig hard als er een smsje binnenkomt!
Ik had de 6230i maar 4 weken maar kon niet wennen aan dat zachte,en ik miste symbian
Ik had alle themas nog van mijn 6600 dus kunnen er mooi op
Ben hééééél blij met deze foon en vóóral de kleur! :)
Weing mensen hier??als je op het forum van de 6680 kijkt,zijn er al 40 blz?? en dat allemaal om een 2de camera?
Wilde graag weten welke software versie jullie hebben,ik heb:
V3.10.6
11-04-05
RM 57

Verwijderd

rooie60 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 11:16:
[...]

Weing mensen hier??als je op het forum van de 6680 kijkt,zijn er al 40 blz?? en dat allemaal om een 2de camera?
Wilde graag weten welke software versie jullie hebben,ik heb:
V3.10.6
11-04-05
RM 57
hoe zie je dat ??
bij mijn oude tel was het *#06#
maar bij deze weet ik het niet

• rooie60
Nee wat jij typt is vor het imei nr

*#0000#

Verwijderd

rooie60 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 14:28:
Nee wat jij typt is vor het imei nr

*#0000#
ja ik had het gevonden !!

v 3.10.6
11-04-2005
RM-57

mijn oude tel siemens sx1 moest je wel *#06# en dan info kiezen :)
kreeg je ook firmware etc te zien !!

• rooie60
Niet erg populair denk ik,de 6681 :|

Verwijderd

rooie60 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 16:00:
Niet erg populair denk ik,de 6681 :|
ja idd niet veel mensen hebben hem denk ik :O
waar kunnen we eigenlijk zien als er nieuwe firmware is en kun je die zelf updaten ?

• Wekko306
  • Laatst online: 26-11 21:36
Er zijn inderdaad niet echt veel mensen die hem hebben, maar opzich is het ook niet echt nodig om er een apart topic over te maken lijkt me, ik post gewoon lekker in het 6680 topic :P
Ik vind het zelf een prima telefoontje, ookal heb ik hem pas sinds vandaag. Hij reageert vrij vlot over het algemeen en uiteraard kan je er veel mee.

De enige tip die ik heb voor mensen met een 6680/6681 is dat je vrij regelmatig een backup moet maken, want het komt nogal eens voor dat je memcard opeens niet meer gelezen kan worden als je de bijgeleverde gebruikt. Dat had ik dus vandaag nadat ik alles vanaf mijn oude telefoon had overgezet op mijn nieuwe -> kon ik weer lekker overnieuw beginnen.
Een andere memcard kopen of regelmatig een backup maken is dus geen overbodige luxe :)

• rooie60
heb nog nergens last van gehad,heb hem nu 3 weken en Maluku?gewoon ff en nokia SP bellen dan wet je het zo

Verwijderd

Wekko schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 01:34:
Er zijn inderdaad niet echt veel mensen die hem hebben, maar opzich is het ook niet echt nodig om er een apart topic over te maken lijkt me, ik post gewoon lekker in het 6680 topic :P
Ik vind het zelf een prima telefoontje, ookal heb ik hem pas sinds vandaag. Hij reageert vrij vlot over het algemeen en uiteraard kan je er veel mee.

De enige tip die ik heb voor mensen met een 6680/6681 is dat je vrij regelmatig een backup moet maken, want het komt nogal eens voor dat je memcard opeens niet meer gelezen kan worden als je de bijgeleverde gebruikt. Dat had ik dus vandaag nadat ik alles vanaf mijn oude telefoon had overgezet op mijn nieuwe -> kon ik weer lekker overnieuw beginnen.
Een andere memcard kopen of regelmatig een backup maken is dus geen overbodige luxe :)
Heb je het 6680 topic toch niet goed doorgelezen :Z
Daar staat duidelijk vermeld dat veel fouten en bugs worden veroorzaakt door de defecte geheugenkaart die standaard met je toestel is geleverd. Velen hebben hun toestel teruggestuurd en zijn hem een aantal weken kwijt geweest. Na terugkomst bleek dat de geheugenkaart niet goed werkte ..... Ik had hetzelfde probleem en had al zo een idee dat het daaraan zou liggen, kocht gelijk een 256 mb geheugenkaartje van kingston en voila: sindsdien geen enkele probleem!

• Wekko306
Als jij m'n post nou eens goed leest, zie je dat ik het 6680 topic wel degelijk goed gelezen heb:

[ Voor 48% gewijzigd door Wekko306 op 21-07-2005 22:16 ]

Verwijderd

thx ik heb het even opgezocht en zie dat er hier bij een nokia sp zit !! makkelijk :)
en idd ik heb een 512 mb mobile rsmmc erin van atp, best prijzige maar ze zijn 2á3 keer sneller !! als normal rsmmc !! en ik heb er nog steeds geen problemen mee.. kheb toestel nu 4 weken .

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 23:41 ]

Verwijderd

zit te denken om dit toestel bij een 2-jarige abo te nemen,.. Jullie hebben em al in handen,.
Is het kwalitatief wat? ... mn k700 is al een jaar oud.. en ik zie en merk dat het ding ouder begint te worden.

trouwens.. in een aantal reviews komt naar voren dat de 6681 kwa contructie net ff iets verbeterd is.. de schoonheidsfoutjes zij eruit gehaald t.o. 6680.

• Wekko306
De constructie is inderdaad prima. Hij voelt heel solide aan en ligt prima in de hand, ook kraakt het toestel niet itt veel telefoons met verwisselbare frontjes (de 6681 is dus niet verwisselbaar).
Ik vind het een prima toestel tot nu toe, absoluut geen klachten erover.

Het enige kleine minpuntje is dat de toetsen vrij klein zijn als je snel een smsje wilt typen, maar dat went ook wel.

[ Voor 19% gewijzigd door Wekko306 op 25-07-2005 21:44 ]

• rooie60
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:14:
zit te denken om dit toestel bij een 2-jarige abo te nemen,.. Jullie hebben em al in handen,.
Is het kwalitatief wat? ... mn k700 is al een jaar oud.. en ik zie en merk dat het ding ouder begint te worden.

trouwens.. in een aantal reviews komt naar voren dat de 6681 kwa contructie net ff iets verbeterd is.. de schoonheidsfoutjes zij eruit gehaald t.o. 6680.
Kan wel kloppen ik heb de 6681 en heb nergens last van,van wat ik hier wel eens lees

• rooie60
rooie60 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 21:56:
[...]

Kan wel kloppen ik heb de 6681 en heb nergens last van,van wat ik hier wel eens lees
sorry....van wat ik op het 6680 forum wel eens lees 8)7
dacht dat ik op het 6680 forum zat!

Verwijderd

kvindt het een fijn toestel :)
alleen zoek ik nog steeds een avi player zoals smartmovie !! kheb smartmovie er wel
opstaan maar die filmpjes stotteren :(
iemand sugessties ?

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:14
Iemand een idee waar ik moet kijken voor de duo voltage kaartjes?

Ik zie ze hier niet bij staan: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/302

Ga deze 6681 ws kopen, maar ben nog aan het nadenken over navigatie...

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

RAILGUNNER schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 00:24:
Iemand een idee waar ik moet kijken voor de duo voltage kaartjes?

Ik zie ze hier niet bij staan: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/302

Ga deze 6681 ws kopen, maar ben nog aan het nadenken over navigatie...
hoeveel mb wil je ?

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Ik heb vandaag bij Belcompany een KPN Mobiel 42 afgesloten, en dan krijg je deze er voor 20 euro bij. 10 werkdagen wachten, dan kan ik hem ophalen. Ik ben errug, errug benieuwd.

Sometimes you need to plan for coincidence

Verwijderd

Groentenboer schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:09:
Ik heb vandaag bij Belcompany een KPN Mobiel 42 afgesloten, en dan krijg je deze er voor 20 euro bij. 10 werkdagen wachten, dan kan ik hem ophalen. Ik ben errug, errug benieuwd.
ff kijke...

kpn mobiel42, 2 jaar €0,-
kpn mobiel42, 1 jaar €169,-

bij belcompany?

Verwijderd

Ter info voor belangstellenden:

Heb hem gisteren gekocht bij Belcompany:

- Nokia 6681 Silver / Bronze met headset (tevens oordopjes voor mp3), usb cardreader, 64MB Reduced High Volt MMC, usb 2.0 phone connecter kabel, lader en polsbandje.
- 2 jaar KPN Mobile 30 (met belminuten, SMS, MMS, buitenland bellen en GPRS binnen de bundel)
- geen entreekosten
- eerste 10 maanden 50% korting op de abbonementskosten (dus €15 ipv €30 per maand)
- een verzekering á €5,95 per maand
- gratis sim lock vrije 6681!

Eerst zei de verkoper dat kost je 30 euro en dat vond ik ook prima. Het bleek dat hij toch gratis was met dit abbonement.

De telefoon is helemaal perfect. Prima foto's, snel, mooi, 0 problemen, etc. De werking met Nokia PC Suite is ook prachtig, smsen thuis kan makkelijk via je computer bijvoorbeeld. Ik heb wel wat programma's van de telefoon verwijderd, nu is er nog zo'n 50 mb vrij op de MMC kaart :).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 20:15 ]

• Hmmbob
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 20:22:
[...]

ff kijke...

kpn mobiel42, 2 jaar €0,-
kpn mobiel42, 1 jaar €169,-

bij belcompany?
Ja, dat zag ik ook op de site, maar zijn die prijzen t zelfde als in de winkel?

dalijk maar eens even langs...

edit:
Jep, ben net terug, en het bleek dat de verkoper op een oude lijst had gekeken. De fout was al gevonden, want aan mijn abbo-aanvraag hing al een 0-euro bonnetje _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Hmmbob op 29-07-2005 13:01 ]

Verwijderd

ga je dan ook daadwerkelijk 2 jaar met je phone doen? Ik zit er ook aan te denken,...
Waarom heb je dan niet de 6680 genomen? misschien dat je in die 2 jaar ooit nog is aan videobellen toekomt :)
Ik twijfel nog tussen de Z800i voor 1 jaar of de Nokia 6680/81 voor 2 jaar..

• Hmmbob
  • Nu online
Hmm, ik denk het wel dat ik twee jaar met deze telefoon ga doen. Ik heb altijd 1-jarige abbonementen gehad, maar ik wilde graag deze foon hebben, dus heb nu twee jaar de tijd om hem op te bruiken.

Tja, en voor de 6680 is t nu te laat ;)

Verwijderd

mja.. same here.. ik wilde altijd nog wel wat betalen voor een 1 jarige abo....
dik 200 euro word toch wat veel...
Ik betaalde nog 99 euro voor mn k700i,... Achteraf ben ik wel blij dat het maar een 1 jarige abo was.
(net weer verkocht voor 105 :) )

Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden groenteboer :) laat maar ff weten als je m in handen hebt..

Trouwens.. de z800i is bij 2call.nl bij een verlenging van mn abo (1 jaar) 103 euro...
Heeft iemand ervaring met 2call? Op kieskeurig komen ze er ''redelijk'' uit..

• rooie60
4.00.15 is uit

• F-X
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-03-2024

F-X

Ik heb gisteren mn 6681 ontangen en daar staat deze firmware versie al op

V 4.00.15
28-05-05
RM-57
Nokia 6681

• Wekko306
Enig idee wat er veranderd is?

Verwijderd

F-X schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:05:
Ik heb gisteren mn 6681 ontangen en daar staat deze firmware versie al op

V 4.00.15
28-05-05
RM-57
Nokia 6681
Hoe kom ik erachter wat mijn firmwareversie is?

• rooie60
Nee ik ga er zaterdag heen en laat hem upgraden.

• F-X
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-03-2024

F-X

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 17:18:
[...]

Hoe kom ik erachter wat mijn firmwareversie is?
code *#0000#

Verwijderd

Bedankt.

V 3.10.6
11-04-05
RM-57

Achja.. ik ga er geen moeite voor doen om nieuwe firmware te krijgen zolang ik nog geen problemen heb.. of er moeten handige mogelijkheden bijkomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 17:18 ]

• RefleCs
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 15:41
Is het iemand bekend of ie ook bij primafoon al te krijgen is?

De wetenschappers komen uit het westen,
De Bourgondiërs komen uit het zuiden.
Maar de wijzen komen nog altijd uit het oosten.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

rooie60 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 22:15:
Nee ik ga er zaterdag heen en laat hem upgraden.
Kan/mag je dat bij Nokia's niet zelf doen?

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 06-08-2005 10:11 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• rooie60
Marzman schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 10:00:
[...]

Kan/mag je dat bij Nokia's niet zelf doen?
Wie weet,als ik het vraag? :O

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

rooie60 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 11:59:
[...]

Wie weet,als ik het vraag? :O
Hoef je niet te gaan gapen, jij hebt het over Nokia Servicepoints voor het updaten van een firmware, ik ben gewend dat je dat gewoon zelf kan doen door een programma te downloaden en dat uit te voeren met een datakabel. Maar dat waren geen Nokia's, dus ik weet niet hoe dat bij Nokia zit.

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 06-08-2005 12:22 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• rooie60
Marzman schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 12:21:
[...]

Hoef je niet te gaan gapen, jij hebt het over Nokia Servicepoints voor het updaten van een firmware, ik ben gewend dat je dat gewoon zelf kan doen door een programma te downloaden en dat uit te voeren met een datakabel. Maar dat waren geen Nokia's, dus ik weet niet hoe dat bij Nokia zit.
Ooh! dacht dat je geintje maakte? sorry,nee ik ga altijd naar een nokia SP ik ga dat niet zelf doen,heb ook niet zo'n kabel.
En als er nu iets misgaat (tijdens) is ie gelijk op de goede plaats.

• rooie60
rooie60 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 15:59:
[...]

Ooh! dacht dat je geintje maakte? sorry,nee ik ga altijd naar een nokia SP ik ga dat niet zelf doen,heb ook niet zo'n kabel.
En als er nu iets misgaat (tijdens) is ie gelijk op de goede plaats.
Heb de nieuwe versie erop,de audio en BT zouden verbeterd zijn ,maar daar had ik geen klachten over.
Hij is iets sneller,maar nog steeds traag als ik van thema wil verwisselen.
En hij maakt nu het opstart deuntje af als ik foon aanzet,wat eerder vrij snel onderbroken werd.
Verder nog niets kunnen ontdekken

Verwijderd

Kun je met de 6681 mp3tjes als beltoon instellen? neem aan van wel toch??

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Lijkt me wel, met de 6680 kan het iig wel, dus zal het met de 6681 ook wel kunnen!

• Wekko306
Kan inderdaad :)

Verwijderd

OKay dat wordt dan even naar de nokia sp gaan :)

• RefleCs
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 15:41
Uhm... weet iemand of deze foon al snel bij primafoon in het assortiment wordt opgenomen????

De wetenschappers komen uit het westen,
De Bourgondiërs komen uit het zuiden.
Maar de wijzen komen nog altijd uit het oosten.

• Hmmbob
  • Nu online
ik zag dat de 6680 wel opgenomen is, maar de 81 zie ik er inderdaad niet bij staan...

• rooie60
RefleCs schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 00:36:
Uhm... weet iemand of deze foon al snel bij primafoon in het assortiment wordt opgenomen????
Als je nou eens gewoon 0800-0507 belt (kpn info)

• rooie60
Iets wat me ook opviel na de software upgrade,ik kon nooit het kleurenpallet veranderen,bleef altijd dezelfde kleur.
Maar na de upgrade doet ie het nog niet!

Verwijderd

wie weet hoe ik bij opnamen meer als een minuut kan doen !!!
ik kan maar steeds 1 min opnemen

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11 23:59
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:44:
wie weet hoe ik bij opnamen meer als een minuut kan doen !!!
ik kan maar steeds 1 min opnemen
Kun je altijd instellen bij de opties voor de camera. Weet zo niet waar dit precies is, aangezien ik niet in het bezit ben van dit exacte toestel, maar zo werkt het bij alle Nokia telefoons.

• rooie60
Kan niemand nu ff kijken zijn/haar kleurenpallet wél werkt!
Is dat zoveel moeite?

Verwijderd

http://www.smartphone.net/software_detail.asp?id=723

Ik zoek zoiets als hierboven voor een 6681,..
een progje die je belkosten in de gaten houdt en ook meldingen kan geven.
Ik snap niet helemaal of et proggie van hierboven nou alleen bedoeld is om internet data bij te houden,..

iemand ooit een ander proggie gezien die zoiets kan, maar dan voor je belkosten?

Verwijderd

even een klein vraagje ter verduidelijking... Kan je met de 6681 mp3's gebruiken als ringtone of niet? Ik ben namelijk aan het twijfelen tussen de SE w800 of deze nokia 6681. De prijs is hetzelfde maar volgens mij heeft de nokia meer mogelijkheden...

• Wekko306
Ja dat kan :)

rooie60, bij mij werkt dat kleurenpallet ook niet. Ik heb nog de originele firmware.

Maluku4life, Camera > Video > Opties > Instellingen > Video > Lengte: Maximum.

• rooie60
Dank je Wekko ;)

Verwijderd

Ok, bedankt, dan is het bij deze beslist en besteld!

Verwijderd

die 64mb kaartjes die erbij zitten,.. zijn die nou allemaal slecht? of hebben alleen de 6680's die meegekregen?

• Wekko306
Die van mijn 6681 is ook slecht. Gisteren alweer mijn foto's kwijt (apps enzo niet), dat is nou al de 3e of 4e keer!

Verwijderd

Wekko schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:32:
[...]

Enig idee wat er veranderd is?
Kijk hier maar eens even: http://www.newlc.com/article.php3?id_article=934
Dit is voor mij de reden om even een update te doen:
Camera flash LED setting is saved when application exits

Verwijderd

Maluku4life, Camera > Video > Opties > Instellingen > Video > Lengte: Maximum.[/quote]

ik bedoel eigenlijk het opnemen van bijv. stem bij opname eenheid want de maximum lengte is 1 min
kantoor > Opn. eenh.

• Bigs
  • Niet online
Woei, mijn 6681 is eindelijk binnen :) Wel met software 3.10.6 helaas. Ik moet zeggen dat de Series 60 software me tot nu toe erg goed bevalt, alleen heb ik een probleem. Veel grotere spellen (o.a. Asphalt Urban GT) die ik wil spelen klagen dat het geheugen vol is. De tip is dan 'sluit een of meer applicaties af'. De enige applicatatie die op dat moment draait is echter Telefoon en op mijn C: is 6.8mb vrij. Het lijkt me dat die dingen in zo'n situatie toch wel moeten kunnen draaien?

• Bigs
  • Niet online
Het wordt nu nog vreeemder.. krijg het af en toe ook als ik een foto probeer te maken, probeer ik het dan meteen nog een keer dan werkt het meestal wel. Over welk geheugen heeft de telefoon het precies als hij zegt 'Het geheugen is vol. Sluit een of meer programma's af'?

• Wekko306
Als je de Menu toets even ingedrukt houdt krijg je een popupje met welke programma's er allemaal open staan, als je die lijst zo kort mogelijk houdt blijft je telefoon lekker snel :)
Een programma afsluiten kan je doen door hem te hightlighten en op de C toets te drukken.

[ Voor 22% gewijzigd door Wekko306 op 30-08-2005 23:56 ]

• Bigs
  • Niet online
Ja, maar zoals ik hierboven al meld heb ik op dat moment alleen de telefoon applicatie draaien, daarom snap ik het niet

Verwijderd

Bigs schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:59:
Ja, maar zoals ik hierboven al meld heb ik op dat moment alleen de telefoon applicatie draaien, daarom snap ik het niet
hoeveel mb heb je over op het telefoon geheugen ?

Verwijderd

ik wilde voor het eerst een spelletje snake spelen op mn telefoon,..
doet het niet?
firmware 4.00.15

andere spelletjes die erop zitten werkt wel.

als ik snake probeer dan verspringt het beeld eventjes en verder niets.

• Bigs
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:50:
[...]

hoeveel mb heb je over op het telefoon geheugen ?
Hoe zie ik dat? Mijn C-drive geeft 6.8mb vrij aan op dit moment. Andere zware dingen zoals C2DOOM bijvoorbeeld werken wel gewoon goed, alleen die N-Gage spellen als asphalt GT en metal bluster hebben problemen

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-11 18:52
Is er iemand hier die een witte 6681 heeft? Ik ben op zoek naar foto's van zo'n toestel. Op internet zijn ze moeilijk te vinden en ook in de winkels valt het niet mee een witte 6681 te spotten. De blauwe versie ken ik al, maar daar ben ik niet echt kapot van. Daarom ben ik juist benieuwd naar de witte versie.

• rooie60
jobcohen schreef op zondag 18 september 2005 @ 12:04:
Is er iemand hier die een witte 6681 heeft? Ik ben op zoek naar foto's van zo'n toestel. Op internet zijn ze moeilijk te vinden en ook in de winkels valt het niet mee een witte 6681 te spotten. De blauwe versie ken ik al, maar daar ben ik niet echt kapot van. Daarom ben ik juist benieuwd naar de witte versie.
Heb je op google al 'witte 6681'' ingetoetst?

• Bigs
  • Niet online
Nah.. dan heb ik toch liever mijn blauwe O+

• rooie60
Anders ik wel :) dat duffe grijs/wit,dan had ik hem niet eens gekocht,maar ja dat is weer heel persoonlijk he?Ben echt blij met mijn blauwe ;)

Verwijderd

grijswit?
meer parelmoer achtig...

Verwijderd

Wie kan mij helpen?? Gister liep mijn nokia 6681 vast en nu ben ik al mijn toepassingen kwijt die op de bijgeleverde geheugenkaart stonden. Volgens de handleiding kan ik die toepassingen niet meer terug krijgen. Heeft iemand anders een idee hoe ik die toepassingen weer terug krijg?? En kan iemand mij vertellen welke toepassingen er op de bijgeleverde geheugenkaart stonden?? Alvast bedankt !!

• Wekko306
Heb ik ook gehad, de meeste of alle zijn via de Nokia site weer te downloaden gelukkig.

• TheSaint77
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-02 13:30
Sinds een paar dagen de 6681. Na twee maanden wachten en van het kastje naar de muur gestuurd te zijn eindelijk in mijn bezit. ;( Details bespaar ik jullie maar even. :/

-Iemand enig idee wat de laatste firmware versie is? De mijne is nieuw en werd geleverd met v3.10.6 terwijl ik hier lees dat er al versere zijn.

-iemand ervaring met navigatie software in combinatie met de 6681?

-Zijn er mensen die een hoesje of iets dergelijks hebben? Tips zijn welkom!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-11 10:06
Nokia 6680/6681 Smartphone - deel 2

hier effe verdergaan aub :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Verwijderd

- Laatste softwareversie: Nokia 6681 (RM-57) v 6.09.00

- Ervaringen tomtom: heb zelf lange tijd een 6680 gehad, tomtom draaide perfect en zonder problemen. Scherm is wat aan de kleine kant misschien voor navigatie, maarja, je hebt altijd nog de spraakaanwijzingen.

- Voor hoesjes moet je gewoon even op Ebay kijken. Haal je voor een paar euro uit HongKong. Tik gewoon als zoekwoord ' 6681' in en dan kom je er wel.

Suc6

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.