Toon posts:

Alternatief voor regmon en filemon

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een alternatief voor de tools regmon en filemon waar je ook mee kan loggen en monitoren wat applicatie's uitspoken, wat ze wel lukt en wat niet?

Ik vind ze wel perfect werken echter op het werk mogen we ze niet gebruiken op productie servers omdat ze wanneer er verkeerd mee omgegaan wordt de server in de soep kunnen laten lopen.

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:43

Arjan A

Cenosillicafoob

Ik zou niet naar een alternatief op zoek gaan, maar het gebruik ervan overlaten aan degenen die er wel rechten voor hebben.
Als niemand die rechten heeft, dan wordt het tijd om eens met iemand te gaan praten (IT-manager) ipv naar tooltjes op zoek te gaan.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Verwijderd

Topicstarter
Arjan A schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 17:05:
Ik zou niet naar een alternatief op zoek gaan, maar het gebruik ervan overlaten aan degenen die er wel rechten voor hebben.
Als niemand die rechten heeft, dan wordt het tijd om eens met iemand te gaan praten (IT-manager) ipv naar tooltjes op zoek te gaan.
Ja leuk, ehm ik ben zelf een van de admins, ik heb zelf dus ook de rechten, en het besluit om de tools niet te gebruiken komt van het management, inclusief de vraag uit te zoeken wat de alternatieven zijn. 8)7

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Omzeilen van beveiliging doen we maar even niet. Lijkt me dat je dan gewoon even de rechten moet verkrijgen om de tools te kunnen gebruiken :) Met [google=registry file monitoring tool] kan je ook veel vinden. Aangezien er tientallen oplossingen zijn, en ik me afvraag in hoeverre je dit mag van systeembeheer, sluit ik het topic. Ook verwachten we hier op GoT dat je zelf eerst even op zoek gaat naar mogelijkheden voordat je een topic opent. Een topic als dit vormt mijn inziens weinig stof tot discussie, enkel een opsomming van de verschillende tooltjes, waarover in het verleden ook al vele topics zijn geweest :)

Lees Windows Operating Systems - Policy ook nog even goed door. We verwachten namelijk dat je wat moeite doet alvorens een topic te openen, en je OS vooraan in de titel zet. Hierover is in Algemene gedragsregels (Netiquette) ook het een en ander uitgelegd.

edit:
:w Frank

[ Voor 18% gewijzigd door sanfranjake op 29-04-2005 17:32 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

^^^ check trouwens ook de SA FAQ: overig aangezien die al een mooi overzicht geeft :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.