Robuuste weerbestendige point-and-shoot camera?

Pagina: 1
Acties:

• TheDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2023
Voor 'n stel bouwvakkers heb ik een simpele camera nodig die tegen zand, stof en misschien zelfs een druppeltje water kan. Prijs liefst onder de Euro 350.

Ik heb gezocht gezocht maar niet echt iets gevonden... Fabrikanten hebben het wel over een 'robuuste body' of een 'degelijk toestel', maar het merendeel van de camera's ziet er toch wat breekbaar uit of zijn voorzien van 50 knoppen en een onbeschermd LCD (wanneer je 'm ondersteboven op tafel legt is ie al bekrast... Iemand hier 'n idee?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-02 15:11

Pelle

🚴‍♂️

Misschien een simpele camera kopen met een onderwaterhuis?

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Olympus Stylus serie is stof en spatwaterdicht. Veel beter dan dat kun je niet krijgen, of je moet een Trust Cam van 50 EUR kopen, dan is het ook niet erg dat ie kapot gaat.

Alors.

Verwijderd

Kijk eens naar de Pentax Optio WP (WP = WaterProof), deze is redelijk nieuw en staat voor 272 euro in de pricewatch. Ik heb over deze cam eens wat gelezen en hij kan ook echt enkele meters onder water dus die kan wel wat hebben.

edit:
http://www.digicamshop.nl/product/16064 hier hebben ze bij de beschrijving er ook echt bij staan dat je em kunt afspoelen onder de kraan als er zand e.d. opzit, en hij heeft 5 mpixels en gewoon 3x optische zoom.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 17:48 ]