Toon posts:

Foutmelding: Kan Microsoft office outlook niet starten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een tijd geleden is er bij ons een gebruiker uit de active directory verwijderd. Deze gebruiker is weer terug gekomen dus ik heb de account opnieuw aangemaakt. Profielmap en home-directory bestonden nog. Hierop heb ik de rechten gezet van de nieuw aangemaakte useraccount. So far so good. Aanloggen gaat prima, maar als ik outlook wil starten krijg ik de bovenstaande melding. Ik heb in exchange de mailbox ge-reconnect aan de account, maar dat helpt niet.

Weet iemand wat hier mis kan zijn en hoe het op te lossen is?

OS Windows XP
Server Windows 2003
Exchange 2003
Office 2003

Verwijderd

Is dat re-connecten wel goed gegaan? Bij mij is dit nooit gelukt wanneer ik een andere gebruiker had aangemaakt. Dit had te in mijn ogen te maken met het verschil van de ID van het account en de mailbox.

Verwijderd

Ik heb op een ander forum wellicht de oplossing voor ons beide gevonden nl. Er zou ook een tooltje moeten zijn MBCONN te vinden op de Exchange 2000 Server CD, waarmee meerdere useraccounts tegelijk weer aan hun mailbox geknoopt kunnen worden.

Verwijderd

In ieder geval is dit Outlook/Exchange dus hoort het thuis in Software algemeen
WOS->SA

en Speedy, zou je je post willen editten als je de laatste bent die in het topic reageert?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou zweren dat ik hem in WOS heb gezet. Excuses.

Het gaat dus mis omdat de mailbox niet gekoppeld is?

Verwijderd

Speedy, zou je je post willen editten als je de laatste bent die in het topic reageert?[/quote]

Wilhelmstroker: Ik zal er voortaan rekening mee houden :)

En ja, het re-connecten van de mailbox moet natuurlijk wel goed verlopen zijn, anders zal het zonder meer niet lukken
Pagina: 1