All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Heb het ook even geprobeerd, en nu staat 'ie dus op +4
[ Voor 22% gewijzigd door Rataplan op 29-04-2005 20:35 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Mijn -1 overgewaardeerd zorgt voor de prachtige +4.99
Still Cripple as Hell
MOD systeem lijkt defect te zijn
Nu lopen er al 3 draadjes over
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Intentionally left blank
Dat is eigenlijk een technisch verhaal.Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 02:07:
En wat was het probleem als ik vragen mag?
Met de installatie van de nieuwe frontpage code zijn wij in staat om ook foutieve queries op de database te traceren dmv logging. Hieruit bleek dat veel moderaties gewoonweg niet werden doorgevoerd doordat de hele reaktiescore tabel onnodig gelocked werd voor elke moderatie.
Wij hebben dit dus vervangen door queries die worden uitgevoerd als een transactie.
Het kan echter voorkomen dat bij een bepaalde moderatie de actuele status van een post al gewijzigd is, en daar zat een check voor ingebouwd die nog even de actuele status opvroeg. Maar aangezien binnen een transactie wijzigingen pas doorgevoerd worden na een commit was dat de oude status en werd er een verkeerde correctie toegepast.
Door de gebruikte logica constructie werd een -1 hierdoor zelfs een +1...
[ Voor 5% gewijzigd door crisp op 30-04-2005 03:00 ]
Intentionally left blank
Dat was een "andere stuk"polaris schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 07:34:
De boel is nog steeds stuk. Ik heb geprobeerd de genoemde reactie van zijn iets te hoge score van +5.99 terug te zetten naar 1, maar dat gaat niet. Als ik op "Krachtmod toedienen" klik krijg ik een "Reactie overzicht" en de PM wordt niet uitgevoerd.
Beoordelingen: +2: Standaard niveau, +1: Overgewaardeerd, +1: First post, +1: Overgewaardeerd, +1: Overgewaardeerd, +1: Overgewaardeerd, +1: Overgewaardeerd, +1: First post, +1: Overgewaardeerd, +1: First post, +1: First post, +1: Flamebait, +1: Flamebait, +1: Overgewaardeerd, +1: Overgewaardeerd, +1: Overgewaardeerd, +1: Overgewaardeerd, +1: First post, +1: First post, +1: First post, +1: Overgewaardeerd, +1: Troll, Som: 23 / 22x ???
-4,99 is voor beginnertjespolaris schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 10:44:
Inderdaad, het werkt weer. Nu heb ik een PM van -4.99 gedaan, dat zal niemand me gauw nadoen...
1
| 13:11 -23,00 Overbodig |
thnx AS
[ Voor 5% gewijzigd door botoo op 30-04-2005 11:14 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
OMFGbotoo schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:13:
[...]
-4,99 is voor beginnertjes, je telt pas mee als je in de in de buurt van de twee dozijn komt
code:
1 13:11 -23,00 Overbodig
[/edit]

[ Voor 5% gewijzigd door Delerium op 30-04-2005 11:33 ]