Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

updates, vragen, microfone problems met QTEK 9090

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik heb sinds een paar maanden een qtek 9090. ik heb al die tijd problemen gehad met de microfoon. Deze week was ik het zo zat dat ik serieus ben gaan zoeken voor een oplossing, maar nergens is echt DE oplossing te vinden. Ook wbt de updates zie ik door de bomen het bos niet meer.
ik heb dus een q-tek 9090 los gekocht bij een internet dealer. dutch release, english language.

ROM version: 1.22.00 WWE
Rom date: 10/22/04
Radio version 1.06.00
Protocol version: 1337.38
ExtROM 1.22.556

ik weet dat er hogere roms zijn, maar veel van rare sites, bv een zweedse site. En ik vertrouw die sites niet echt, of ik kan ze niet lezen. Hieronder het mailtje dat ik naar de helpdesk van smart-phones gestuurd heb en naar mijn dealer.

iemand een oplossing?

//////////////// mail ////////////////////

Beste Helpdesk (en QTEK dealer),

Ik ben in het bezit van een Q-tek 9090. Ik heb 24 maanden recht op support via jullie. Het gaan om de dutch retail versie.
Ik vraag me af waarom de software engels talig is? Is het mogelijk om een Nederlandse taal erop te installeren? Het gaat mij voornamelijk erom dat ik bijvoorbeeld bij het tikken van tekst niet telkens een engels voorstel wil krijgen (ik tik uiteraard in het NL).
Het maakt mij verder niet uit dat de applicaties Engelstalig zijn, mijn engels is goed verder.

Verder heb ik veel problemen met de microfoon, ik heb op diverse sites gekeken en het is een bekend probleem, niemand weet echt een goede oplossing, sommige mensen zijn zo wanhopig dat ze het gaatje van de microfoon groter boren…. (wat wel schijnt te helpen).
Ik heb mijn Q-tek via een internetwinkel gekocht en heb een debitel-vodafone abonnement. Ik zie overal dat er ook updates moeten zijn maar ik zie door de bomen het bos niet meer, op een zweedse sites staan rom updates maar ik heb geen flauw idee of dit te vertrouwen is?

Waarom heeft Q-Tek niet gewoon een Nederlands talige support site? Met updates enz? dit vind ik een behoorlijke tegenvaller.

Verdere info:

ROM version: 1.22.00 WWE
Rom date: 10/22/04
Radio version 1.06.00
Protocol version: 1337.38
ExtROM 1.22.556

Ik stuur ook een CC naar mijn Qtek dealer,
Ik ben verder erg tevreden over dit apparaat.

Vriendelijke groet,

xxx xxxxxx

Verwijderd

Anders moet je hier effe kijken ,de taal is kloten maar ja http://www.qtek.se/defaul...?nc=9093&id=110&element=0

Je kan hier ook wel wat vinden De HTC Blue Angel (Qtek 9090 / MDA+VPA+XDA III / SPV M2000)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2005 11:54 ]

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
wat krijg ik nu precies voor updates? ik snap echt niet waarom QTEK niet een normale ENGELS talige site heeft. Ik betaalt verdomme fokking veel pieken voor dat apparaat en ik krijg niet eens fatsoenlijke support. Normaal vind ik dit niet zo'n probleem omdat ik eigenlijk vrijwel nooit echt support nodig heb, maar dit app is vrij complex. Ik vind het een zielige vertoning dat er alleen een zweedse of noorse site is.

Is het trouwens mogelijk om de taal te veranderen in mijn QTEK? Dus ipv engelse taal nederlandse? (nee zeker?)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
tennisbal schreef op zondag 01 mei 2005 @ 02:21:
Is het trouwens mogelijk om de taal te veranderen in mijn QTEK? Dus ipv engelse taal nederlandse? (nee zeker?)
Nee, nouja niet standaard, en dat heeft niets met qtek te maken, maar alles met het feit dat Windows Mobile maar in een paar talen gemaakt wordt.

Er zijn her en der wel applicaties te krijgen om iets Nederlands op je PPC te krijgen: [google=dutch language support]
http://dutch.pocket-pc.pe...guage_Extender_Dutch.html
http://www.freelang.net/l...port_Dutch_c395_lg40.html

Wordt overigens in het grote qtek 9090 topic genoemd: SquareHugo in "De HTC Blue Angel (Qtek 9090 / MDA+VPA+X..."

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Dit past prima in het centrale topic mijn inziens:

De HTC Blue Angel (Qtek 9090 / MDA+VPA+XDA III / SPV M2000)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.