Alweer een klaagtopic over Microsoft-nieuws op tweakers.net?

Pagina: 1
Acties:

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
Alweer een klaagtopic over Microsoft-nieuws op tweakers.net?

Jah! Nee!

Ik wil eens klagen over het feit dat er mensen zijn die klagen over teveel nieuws over Microsoft op tweakers.net… wat zeuren die mensen nu? Weten ze dan niet dat minstens 99% van de normale gebruikers gewoon Windows gebruikt en bij de bezoekers van Tweakers.net dit percentage in ieder geval boven de 80% ligt? (http://www.tweakers.net/etc/?Action=Poll&ID=713)

In het licht van dit soort cijfers komt Microsoft zelfs te weinig in het nieuws… Wie zit er nu te wachten op weer een nieuwsbericht dat er weeer een linux/unix/bsd clone is gelanceerd? Dat er weer een nieuwe versie/kernel in elkaar is gezet? Dit soort berichten komen in verhouding meer voor dan het percentage gebruikers… dus niet zeuren jah!

En verder vind ik het nieuwsaanbod evenwichtig en lees ik als fervent Windows-gebruiker met interesse de berichten rondom OSX Tiger, Linus Torvals en zijn beheerprogramma en weet ik wat allemaal nog meer. Complimenten aan de redactie! :)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Motrax schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:28:
In het licht van dit soort cijfers komt Microsoft zelfs te weinig in het nieuws… Wie zit er nu te wachten op weer een nieuwsbericht dat er weeer een linux/unix/bsd clone is gelanceerd? Dat er weer een nieuwe versie/kernel in elkaar is gezet? Dit soort berichten komen in verhouding meer voor dan het percentage gebruikers… dus niet zeuren jah!
Je bent in de war.
De poll gaat over het 'primaire' besturings systeem. Dat 85% windows als primair OS heeft wil niet zeggen dat niemand van die 85% er ook andere OS'en naast gebruikt.

Verwijderd

little_soundman schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 02:35:

Je bent in de war.
De poll gaat over het 'primaire' besturings systeem. Dat 85% windows als primair OS heeft wil niet zeggen dat niemand van die 85% er ook andere OS'en naast gebruikt.
Dat ze zeggen dat het hun primaire besturingssysteem is, wil ook niet zeggen dat dat echt zo is. ;)