Mobo kapot? of de nieuwe voeding?

Pagina: 1
Acties:

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:44

Viking Kvinne

🏳️‍🌈🇳🇴🏳️‍⚧️

Topicstarter
Ik heb hier een oud P 2 systeempje staan waarbij de voeding kapot ging met een flits en een hoop rook >:)
Q-Tec voeding van 300W besteld(moest weinig kosten) en ingebouwd. Alles aangesloten en proberen maar. Nee dus :?

Als ik de powerknop op de pc ingedrukt houd en ik flip de hoofdschakelaar achterop de voeding aan/uit , dan brand de powerled heel even. Maar opstarten ed. ho maar. Geen enkel leven te bekennen.
De voeding heb ik net getest met de paperclipmethode en die werkt.

Mobo is een ASUS P2L97

Alle stekkers zitten waar ze horen. En een ander mobo waarmee ik het kan testen heb ik niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Viking Kvinne op 29-04-2005 14:13 ]

❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ga ervanuit dat je mobo dood is. Als een voeding knalt is de kans erg groot dat er iets mee dood gaat.

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Als je zeker weet dat de voeding werkt is waarschijnlijk je mobo defect inderdaad.

Probeer is alle insteekkaarten e.d. eruit te halen en nog is op te starten, blijft het probleem dan kun je met zekerheid zeggen dat het je mobo is.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:06
R.I.P Mobo O-)

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 || Laadpaal: VoltTime One Business || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:44

Viking Kvinne

🏳️‍🌈🇳🇴🏳️‍⚧️

Topicstarter
Ok, ik weet dan genoeg, op een kaal mobo werkte het ook niet.Ik zoek wel een ander bordje :)

[ Voor 28% gewijzigd door Viking Kvinne op 29-04-2005 14:44 ]

❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Viking Kvinne schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:43:
Ok, ik weet dan genoeg, op een kaal mobo werkte het ook niet.Ik zoek wel een ander bordje :)
Ach, het is maar een LX plankje. Zijn genoeg van die dingen te vinden als je een beetje rond kijkt (geloof dat ze afgelopen PCdump voor 1€ per stuk verkocht werden).
Pagina: 1