Ik heb een paar dagen geleden mijn Windows (XP) opnieuw geinstalleerd, bij het herinstalleren begon hij te zaniken dat hij de MBR op mijn enige IDE device wilde zetten maar dat wilde ik niet dus ik heb hem ontkoppelt en alsnog Windows op mijn SATA device(s) geinstalleerd. Ik vond het tijdens de installatie al vreemd dat ik geen partities op die HDD had want dat had ik wel zeker.
Nu wilde ik weer lekker een muziekje opzetten en je raad het al, HDD aansluiten opnieuw booten maar wat nu :X! Hij wordt niet meteen herkend (XP geeft hem geen drive-letter) en als ik Partition Magic open krijg ik een error (#90) en wordt er iets gebrabbeld over EZ-drive waar ik het hele bestaan niet van ken?
Is er hier nog een oplossing voor of ben ik gewoonweg al mijn data kwijt?
Nu wilde ik weer lekker een muziekje opzetten en je raad het al, HDD aansluiten opnieuw booten maar wat nu :X! Hij wordt niet meteen herkend (XP geeft hem geen drive-letter) en als ik Partition Magic open krijg ik een error (#90) en wordt er iets gebrabbeld over EZ-drive waar ik het hele bestaan niet van ken?
Is er hier nog een oplossing voor of ben ik gewoonweg al mijn data kwijt?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Error #90 EZ-Drive has been detected on drive 2, but EZ-Drive is corrupt. Run the EZ-Drive setup diskette to correct this problem. For EZ-Drive support contact your EZ-Drive provider. --- Init failed: Error 87. Unable to initialize the engine. |
Intentionally left blank.