Toon posts:

win2k met asus v7100, speed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik diverse patches en fixes heb geinstalleerd werkt mijn videokaart in 3d wel aardig. Ik ben alleen nog steeds niet onder de indruk van de prestaties. Ik heb directx8 en detonator drivers 6.nogwat (official). Ook de laatste via 4in1 drivers staan erop. Toch haal ik in win98se met directx8 en ook detontator 6.nogwat drivers een 3dmark2000 van 4300-4400. En in win2k haal ik elke keer maar 3700-3800. Kan ik nog wat doen om dit zooitje ook in wink2 optimaal te laten draaien? Afgezien van overklocken natuurlijk :). Zijn die nieuwe detonator drivers nog wat, of is dat :r ?

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Verwijderd

Topicstarter
keeping it high

Verwijderd

heb hetzelfde probleem met m'n creative geforce 1 32 mb DDR :(

Verwijderd

Topicstarter
toch raar dan

Verwijderd

Topicstarter
echt niemand?

Verwijderd

ehhh was toch al bekend dat voor gaming je nogsteeds beter Win 98 SE of ME kunt hebben??

das de reden dat ik van 98 naar ME ben gegaan..... :7

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar je zou denken dat dat zo langzamerhand wel een x is opgelost. Aangezien ik al goeie 3dmarks zie zo hier en daar op tweakers. Vraag me af of de nieuwste drivers misschien beter zijn. 7.*

• Laszlo
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Laszlo

Grrrrrr....

Ik heb ook een ASUS 7100. Ik kreeg dezelfde waarden als , dus ook ergens rond de 3440.

Ik heb met Powerstrip de core en het geheugen geclockt naar 200/200 wat leidde tot een resultaat van 5303 (1024x768@16).

Misschien kan ie nog verder, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

}:O

specs

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dus overklokken, heb ik een beetje nare ervaringen mee. |:(

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 14:20
Ik heb een geforce2mx en heb winME en w2k en ik krijk in BEIDE exact dezelfde 3Dmark, namelijk 4660 à 4665.
Vind ik nie echt slecht maar heb het gevoel dat winME toch beter moet zijn ofzo,
iemand een idee?
Pagina: 1