Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[PW][feat] Diepere onderverdeling

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het zou IMHO handig zijn als je in de PW producten nog wat niveaus dieper kunt indelen in een categorie, dan kun je bijv. Geheugen Intern/Multimedia samenvoegen, en toch een duidelijke indeling houden. Een uitklapsysteem bij de onderverdeling bovenaan zoals:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
-Harddisks
 +1394
 -ATA
 -PATA
  +PATA DMA
   -PATA DMA 33
   -PATA DMA 66
   -PATA DMA 100
   -PATA DMA 133
  +PATA PIO
 +SATA   
 -Fibre Channel
 -SCSI
  -SCSI-1
  -SCSI-2
  -SCSI-3
 [etc]

vind ik persoonlijk veel handiger. Het is specifieker, de lijsten worden korter, dus de zowel de zoektijden voor de server als de client worden verkort ;)

Wat vinden jullie ervan?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat betekend wel dat je dus gericht op zoek gaat naar iets, als je niet helemaal zeker weet wat je precies wilt hebben, omdat je in de pricewatch kijkt voor vergelijkingsmateriaal, dan is jouw voorstel juist niet handig :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
moto-moi schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:49:
Dat betekend wel dat je dus gericht op zoek gaat naar iets, als je niet helemaal zeker weet wat je precies wilt hebben, omdat je in de pricewatch kijkt voor vergelijkingsmateriaal, dan is jouw voorstel juist niet handig :)
Tsja, ik weet persoonlijk meestal wat ik wil hebben voor ik in de PW kijk. De meeste tweakers zullen dat toch ook weten?

Bovendien vind ik onbescheiden dat de hele pricewatch categoriestructuur uit zijn voegen gebarsten is en dus ook een totale rewrite moet ondergaan... het liefst in combinatie met dit systeem :P

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
(jarig!)
@moto-moi, misschien is het dan handig om in een hoofdgroep te kunnen vergelijken, dat als je bijv de groep scsi selecteerd, dat je dan ALLE scsi apparaten krijgt? dan heb je allebij de mogelijkheden

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
BasieP schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:59:
@moto-moi, misschien is het dan handig om in een hoofdgroep te kunnen vergelijken, dat als je bijv de groep scsi selecteerd, dat je dan ALLE scsi apparaten krijgt? dan heb je allebij de mogelijkheden
Goed Idee! Dat lijkt mij idd ook heel handig :)

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Voorlopig is deze mogelijkheid niet aanwezig en zal in de huidige Pricewatch versie ook niet worden geimplementeerd. Voor een dergelijke mogelijkheid zul je moeten wachten op Pricewatch II. Wanneer Pricewatch II geimplementeerd wordt, kan in dit stadium nog niet worden voorspelt.

Aangezien deze request al vaker is langs gekomen en is beantwoord, gaat dit topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.