Toon posts:

Nieuwe videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op dit moment een nVidia ti4200 128mb 4x agp die draait op een amd XP3200+. Ik ben niet echt tevreden over deze videokaart, dus ik wil wat beters. Nou heb ik er niet meer dan 60 euro voor over (met een marge van 10 euro).

Welke kan ik het beste aanschaffen? Echt de zwaarste games (HL2, doom3) hoeven er niet perfect op te draaien. Ik speel vooral veel Warcraft 3, maar WoW moet er wel lekker vloeiend op kunnen draaien, bijvoorbeeld. De hoogste resolutie is ook geen must.

Alvast bedankt!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:56

Outerspace

Admin General Chat
Ik zou zelf zeggen, zoek eens naar reviews, kijk voor prijzen op de Tweakers.net Pricewatch

Maar ik denk zelf dat je met 60 euro te weinig videokaart heb voor zo'n systeem, dan blijft hij nog steeds de bottleneck :)

[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 29-04-2005 11:46 ]

Wauw, een sig!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:09

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Voor slechts 60 euro haal je hoogstens dezelfde kaart als je nu hebt tweedehands... Wil je er echt een beetje op vooruit gaan moet je toch gaan denken aan een Geforce 6600 o.i.d. voor een eurootje of 150. Je kunt nu wel een FX5200 kopen voor 60 euro, maar die is trager dan je Ti4200 ;)

Hier stond een dode link.

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-07 11:42
Een 9600 pro komt denk ik wel in de buurt. Maar je kan natuurlijk niet de nieuwste games heel vloeiend spelen. De graphics moeten dan wel op het laagst. En een nvidia kaart zou dan een fx5500 moeten zijn maar ik denk dat een 9600 pro meer waar voor je geld is.

BF2 stats

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Even wat reviews lezen dus :)

Dit topic is gesloten.