Toon posts:

Welke applicatie om faxen naar email om te zetten? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij helpen ik weet het echt niet meer... ik ben op een stage bedrijf en ik moet verschillende fax programma's gaan uit proberen.

ik heb fax programma's geprobeert die het deden en ook die het niet deden. . maar nu willen ze weer dat alle faxen die binnen komen op een email adres binnen komen.

wie weet welk programma dit kan. volgens mij kan het programma WinFax het niet. daar werken we nu mee.

ik zou het zeer op prijs stellen als iemand voor mij een oplossing kan vinden.

:| :| :| :| :| |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( :( :( :(

Verwijderd

hylafax is hier uitermate geschikt voor en er zijn voldoende howto's om dit ter realiseren,

[ohh]
Ik zie eigenlijk niet onder werk os dit moet gaan werken
Maar aan je test met winfax denk ik windows en dan gaan hylafax niet op

[/ohh]

Verwijderd

ik ben zelf ook nog heftig aan het experimenteren maar http://www.gfi.com/faxmaker is de oplossen voor al je problemen!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan; zou jij even je smileys uit de topicstart kunnen slopen? Deze hebben weinig meerwaarde :)
ik zou het zeer op prijs stellen als iemand voor mij een oplossing kan vinden.
Dit is niet helemaal de juiste instelling op GoT :)

Fax2email > Welke applicatie om faxen naar email om te zetten? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:04
Gebruiken ze toevallig MDaemon als mailserver? Dan kan je Relayfax er aan koppelen. Die doet dit voor je en omgekeerd ook.
Pagina: 1