Toon posts:

Fluisterstille 300W voeding???

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wordt compleet gestoord van de decibellen die mijn Athlon voeding produceert |:( . Het was helaas de enige losse 300W voeding die ik zo snel kon vinden (bij Computer Land). Weet iemand waar ik een fluisterstille 300W voeding vandaan kan halen? Het liefst eentje die ook overweg kan met standby/suspend mode...

Alvast thanx,

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Die van Enermax (330 watt) schijnt erg stil te zijn. (oc-shop.nl)

Heb zelf trouwens helaas ook nog zo'n halve gevechtsmachine. staat zelfs een schietschijf op.... (Target voeding)

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 16:10 schreef Herman het volgende:
Heb zelf trouwens helaas ook nog zo'n halve gevechtsmachine. staat zelfs een schietschijf op.... (Target voeding)
Ik heb ook zo een Target ding, Wat een herrie maakt die zeg. Ik denk dat ik er maar een andere koeler inzet. Want ik kan er niet mee slapen.

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 19:48

rik

Ik zoek zelf nog naar een manier om mn kast te isoleren voorgeluid.... :7

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op woensdag 10 januari 2001 16:16 schreef jordyb het volgende:

[..]
Ik heb ook zo een Target ding, Wat een herrie maakt die zeg. Ik denk dat ik er maar een andere koeler inzet. Want ik kan er niet mee slapen.
ik heb ook zo'n target. bij mij lijkt het net alsof het regent als ik slaap met de pc aan.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 10 januari 2001 16:08 schreef MisterSmith het volgende:
Het was helaas de enige losse 300W voeding die ik zo snel kon vinden (bij Computer Land).
Ik heb precies dezelfde. Hij was goedkoop en doet het perfect, maar ik word inderdaad soms ook gestoord van die takkeherrie. Ik weet alleen niet of nou m'n cpu cooler of de voeding meer lawaai maakt ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Ik heb ook zo'n target voedinkie (235Watt :( ) die van mij hoor je niet :) .. Boven het geluid van Winamp ;)

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 16:24 schreef ReseTTim het volgende:

[..]
ik heb ook zo'n target. bij mij lijkt het net alsof het regent als ik slaap met de pc aan.
Heb jij dan ook zo een kast??

Verwijderd

heb zelf 300 watt silent voeding bij informatique gehaald, is superstil...
Dit samen met mijn silent HD bracket en silent cooler (beter dan Intel standaard) hoor ik enkel m'n Asus DVD speler loeien...grrr..deze zou volgens specificaties zo goed gedempt zijn...

Verwijderd

Als je een stille voeding wilt hebben dus HELEMAAL stil zonder fan moet je dit doen.
1Voeding achterop je kast maken dus uit je kast hangen.
2Daarna voeding opslopen kap eraf.
3De koelellement wat erin zit vervangen door een groter die zal dan uit de voeding steken.
4Fan eruit halen.

En nu heb je een stille voeding.
Wel oppassen met vocht en huisdieren :)

Oja als je voeding begint te piepen en te kreunen word hij te heet b-)

Verwijderd

Topicstarter
Hey Dennieboy... bedoel je die voeding van 149 piek bij Informatique?!? Er staat nl. geen merk bij.

Ennuh... weet je of die voeding ook echt in Standby/Suspend mode werkt? Want bij de voeding die ik nu heb gaat alleen de fan uit en staan de voedingscomponenten nog lekker te frituren :P Die voeding blaast zichzelf volgens mij op als ik mijn pc een dag standby zet...

• originalmycroft
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 20:33
Ik heb een powerman :o

Die is best wel stil. Had ik toen gehaald bij man en muis compu's

Verwijderd

man en muis
is dat daar bij sloterdijk ???

• frice
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-07 07:41
Als je wat lownoise spul zoekt kun je ook
hier kijken: http://www.quietpc.com

Frice

Verwijderd

Ik hoor mijn 300 watt nooit, 'k heb een vrij drukke vrouw thuis, die komt boven alles uit. :7

• printerman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 15:35
Een andere mogelijkheid is de voeding van Antec. Die heb ik een en die is lekker stil.
Te koop bij NedCool:

http://www.ned-cool.nl/

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 17:06 schreef frice het volgende:
Als je wat lownoise spul zoekt kun je ook
hier kijken: http://www.quietpc.com

Frice
Voor de nederlandse versie:
www.silentpcshop.com
Het is een Nederlands bedrij.

Verwijderd

Topicstarter