Toon posts:

Help even.

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Even het volgende; ik kan mijn VF abonnement verlengen en ook een trotse bezitter zijn van een 6630. Helaas n branded geval, de enige manier om goedkoop eraan te komen of is er nog een andere manier aan een goedkope non-branded te komen.

Ik twijfel al1 nog of ik het zal doen dus, HELP me even…
• Gaat de batterij echt maar 1 dag mee? Ook al zet j em al1 op GSM-netwerk, of is het dan 2-3dgn? Dat is neem ik aan intensief gebruik; gamen, bellen, etc.
• Welke problemen onder vindt men zoal?? En dan heb ik het niet over die MMC kaartjes… maar serieuze bugs, etc.
• VF levert em geloof ik nog steeds met firmware V 2.39.15 | 11-11-04 | RM-1.
week 19 komt nieuwe firmware, aldus VF!!!
Is die nou wel of niet te upgraden…(ja 3 wkn opsturen, duh, net een dag in huis en dan 3 weken kwijt zeker)? Naar ik las niet bij een Nokia service point. En zelf doen?
• Weet iemand dan hoe ik evt. van al die VF-shit af kom… had ik met m’n huidige toestel ook en was blij dat het eraf was…
• Welke forums zijn er zoal nog meer...

Alvast dank!!!
Modbreak:Ook geen vragen voor firmware upgrades die in strijd zijn met de policy door je mailadres hier neer te zetten

[ Voor 10% gewijzigd door Canaria op 29-04-2005 12:40 ]

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:12

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Wat dacht je van dit forum? Gaat precies over het toestel wat je bedoelt. Stel daar je vraag eens.

Daarnaast zijn vragen die 'op het randje' zijn (of zoals je zelf formuleert als zijnde schending v/d policy) ook niet gewenst; evt. verwijzing naar een mailadres is dus niet zinvol. Vraag het gewoon niet. :)

Trouwens, welkom op GoT! :)

[ Voor 6% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 29-04-2005 10:21 ]

... en oranje! :P

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Help even is geen topictitel die we hier verwachten.
Je kunt best hulp krijgen maar niet als je niet zelf eerst probeert.
Lees dus svp even Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic
Verder: als je twijfelt of iets wel of niet kan op GoT, zorg er dan voor dat je het zeker weet vóór je je vraag hier neerzet.
Dit topic gaat dus dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.