Toon posts:

USB schijf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een USB schijf en die werkt keurig naar behoren, heb alleen een klein probleempje.

Ik gebruik een softwarepakket (camera beveiligings software) waarin een backup optie inzit voor verwisselbare media, ik selecteer een tijd bestek en dat kan ik dan backuppen naar verwisselbare media.
Maar WinXP ziet de USB schijf niet als verwisselbare media, als ik in schijfbeheer kijk ziet winxp wel dat het een "standaard" schijf is. Ik wil m eigenlijk t zelfde laten lijken als een USB-stick. Is dit mogelijk?, om een "standaard" schijf te veranderen in een "verwisselbare".

-Zr-

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Kun je bij de backup-optie niet gewoon selecteren dat hij de backup maakt naar de "standaard" schijf?

Wat is het verschil uiteindelijk of je hem op de "standaard" schijf backupped of op een "verwisselbare" schijf? Maakt voor de uiteindelijke backup toch niets uit want hij staat in beide gevallen op de USB schijf.

[ Voor 34% gewijzigd door OneUp op 29-04-2005 10:20 . Reden: Typo's ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Verwijderd

Topicstarter
OneUp schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:01:
Kun je bij de backup-optie niet gewoon selecteren dat hij de backup maakt naar de "standaard" schijf?

Wat is het verschil uiteindelijk of je hem op de "standaard" schijf backupped of op een "verwisselbare" schijf? Maakt voor de uiteindelijke backup toch niets uit want hij staat in beide gevallen op de USB schijf.
Nou het probleem is dat in de "beveiligings software" je alleen naar verwisselbare media kan kopieren.

hij ziet de standaard schijven niet. alleen verwisselbare schijven/media (branders, USB sticks etc) dus als ik een USB-schijf ook als verwisselbaar kan laten fungeren, dan kan ik daardoor grotere backups maken.

-Zr-

Verwijderd

Ik ben bang dat dat in de controller van de schijf zit. Ik heb hier ook een USB 2.0 laptop hddtje. Maar die is met geenmogelijk anders in te stellen. (of ik weet gewoon niet hoe :D ).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:06:
Ik ben bang dat dat in de controller van de schijf zit. Ik heb hier ook een USB 2.0 laptop hddtje. Maar die is met geenmogelijk anders in te stellen. (of ik weet gewoon niet hoe :D ).
daar was ik al bang voor, bummer

-Zr-