Hoi,
al lopen zoeken, maar niet mijn probleem tegengekomen, dat probleem is namelijk het volgende:
Ik laat mijn pc (amd xp2000+ @ msi kt4v mobo met 512 mb vdata ddr400, 1x60+1x160 gb hd en een 9200vivo, draaiende Win Xp Pro Sp2 (engels)) vaak 's nachts doordraaien, maar wat mij altijd na een dag of 5 gebeurd (zit op irc en dc++
) is dat de verbinding vervalt, het lampje van adsl niet meer brand. Als ik reconnect doet ie nix. Doe ik usb stekkertje er weer opnieuw in, kan ik wel weer verbinding maken, maar hij verzend/ontvangt dan helemaal niet. Best frustrerend. Als ik reboot is alles wel weer voor elkaar. Nu dacht ik dat het misschien aan de SP2 Restrictie ligt van de tcp/ip connecties, maar die heb ik al omhoog getweaked. Ben heel benieuwd wat het is, of andere mensen dit probleem ook hebben en of er ook een oplossing voor is,
Alvast bedankt,
Ide Koops aka djidee
al lopen zoeken, maar niet mijn probleem tegengekomen, dat probleem is namelijk het volgende:
Ik laat mijn pc (amd xp2000+ @ msi kt4v mobo met 512 mb vdata ddr400, 1x60+1x160 gb hd en een 9200vivo, draaiende Win Xp Pro Sp2 (engels)) vaak 's nachts doordraaien, maar wat mij altijd na een dag of 5 gebeurd (zit op irc en dc++
Alvast bedankt,
Ide Koops aka djidee
"Mekker, blaat"