Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PPC 3.0] Terminal Services Client crash bij 1 handeling.

Pagina: 1
Acties:

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:14
Hallo,

De situatie is als volgt:
Hier hebben wij een kassa pakket draaien op een WinConnect server.
De PDA's maken connectie d.m.v. de Terminal Services Client naar de WinConnect server, dit alles via WiFi.
De PDA's die aangesloten zijn:
-merk - ppc versie
- HP nx4700 - 4
- HP hx2410 - 4
- Toshiba e740 - 3
- Toshiba e750 - 3

Nu is het als ik op het kasse pakket een bon maak, en ik klik op 'kontant', dan werkt het vlekkeloos bij de 2 HP's, maar de 2 Toshiba's die lopen helemaal vast. WinConnect geeft ook aan dat de clients disconnected zijn.

Echt zoooo vreemd dit, want je zou toch zeggen dat Terminal Services Client niets te maken heeft met het software pakket dat draait op de terminal server.
Maar ze lopen echt vast op 1 specifieke handeling.

Nu zou je zeggen dat het komt door de oude versie van PPC, maar ja, ik heb geen mogelijkheid om dit te testen omdat er geen andere PDA aanwezig is met een oudere versie.

Nu mijn vragen:
- Kan ik de mstsc40.exe (Terminal Services Client) van de nieuwe PPC versie naar de oude PPC versie overzetten en kijken of dat werkt? of kan het programma niet opgestart worden vanuit my documents?
- Weet iemand iets over dit probleem? Met google kan ik geen goed antwoord vinden.

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
het probleem ken ik niet maar je eerste oplossing kan je toch gewoon proberen? even een backup maken als je de boel vern**kt gewoon een harde reset en backup terugzetten... ik zou t zelf ook prima aandurfen zonder backup, weinig risicovol imo, maar dat is up to you.

met een hamer past alles