Ervaringen Ahanix MCE301 voor htpc

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:11
via http://www.computer-parts.dk/cgi-bin/shop/MCE302B-A.html is de Ahanix MCE 301 eindelijk zonder torenhoge shippingcost ook in europa te krijgen. Ben zeer geinteresseerd in de kast voor mijn htpc upgrade maar kan eigenlijk geen goede review vinden. Iemand hier ervaringen met deze kast of bestellen via computerparts.dk??

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:26

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kun je niet gewoon een Dign kast nemen, die zijn in nederland ook aardig verkrijgbaar... (staan op die site als D.Vine kasten)

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:11
MikeyMan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:38:
Kun je niet gewoon een Dign kast nemen, die zijn in nederland ook aardig verkrijgbaar... (staan op die site als D.Vine kasten)
Dat zou kunnen, want ahanix, dign en d.vine zijn in principe allemaal hetzelfde. Maar de MCE301 is een wat slanker en met name lager model die beter bij mijn overige apparatuur past. en de MCE301 is in nederland niet verkrijgbaar (tenminste niet dat ik weet.)

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

• Goodielover
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-02 22:19

Goodielover

Only The Best is Good Enough.

Je zou bij quibus computers enzo kunnen informeren. Zij verkopen complete systemen met die kast er omheen.