Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Op m'n PDA (Ipaq 2410, W2003SE) staat TomTom geinstalleerd. Deze staat geinstalleerd op m'n CF flash kaart. Sinds een aantal dagen werkt de shortcut vanaf het today scherm echter niet meer. Softreset help niet.

Omdat ik wat "ongebruikte" :? bestanden heb weggegooid uit het storage memory heb ik het vermoeden dat ik iets teveel heb weggegooid. Misschien heb ik nu een shortcut die naar een weggegooid bestand wijst?
Waar staat de info over deze shortcut?

Even voor de duidelijkheid: TomTom zelf werkt nog wel. Wanneer ik de executable aanklik of de CF kaart werkt het prima.

(Natuulijk zou ik hem ook gewoon opnieuw kunnen installeren, maar het lijkt me dat dit sneller op te lossen moet zijn)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:27
Op je Today-scherm staat een verwijzing naar een DLL. Waarschijnlijk heb je die dus weggegooid. :)
Het gemakkelijkste zal zijn om in Remove Programs gewoon TomTom Wizard te uninstallen, en die cab opnieuw te installeren.

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Waarschijnlijk bedoel je \\TomTom\tttoday.dll

Deze heb ik nog.. ..

(PS. Ik weet niet zeker of de shortcut corrupt is .. Als ik deze aanklik hoor ik alleen een luide "bliep", verder niks)

[ Voor 48% gewijzigd door Rowwan op 29-04-2005 08:44 ]