Toon posts:

Socket hendel afgebroken MSI K7T PRO 2-A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een nieuw moderbord besteld duron 800 erin, haal hendel om om hem te bevestigen, breekt ie af, en cpu zit er nog niet in.

Valt zoiets binnen de garantie?

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
gewoon proberen, lijkt me haast wel, anders gewoon zeggen dat ie afgebroken in de verpakking zat....

Verwijderd

:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+

Verwijderd

Is afhankelijk van het bedrijf waar je hem gekocht hebt.
In principe zit op alle hardware bijna altijd 1 jaar fabrieksgarantie.
Ik verwacht niet dat ze hierover moeilijk gaan doen. Voor hun is het een koud kunstje om hem om te ruilen.

Maar als het dus narren zijn kunnen ze zeggen dat het jouw eigen schuld is.
Als ze dat zeggen moet je gewoon zeggen 'Ja luister ff, ik heb al tientallen pc's gebouwd en dit is me nog nooit gebeurd. En ik verlaat deze winkel niet voordat ik een nieuwe heb'

Maar nogmaals, ik denk niet dat ze moeilijk gaan doen.

Verwijderd

Ik geloof dat ik zoiets gezien heb op zwartemarkt
Was jij dat ?

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk heb ik m`n bord niet op de zwarte markt gekocht. Dan ben je pas echt dom, ik hoop dat die lui snel reageren op m`n mail.

Verwijderd

ik heb bijna al m'n hw op de zwarte markt in beverwijk gekocht scheelt echt 10tjes en gewoon een jaar garantie
dus dat domme valt wel mee,dom is als je die handel afbreekt je zal je processor wel half in de socket hebben gehad en dan toch die handel over gehaald:+

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:26
waar heb je hem gekocht :?
laten we ze ff deze page lezen >:)

nee, ik verwacht niet dat ze moeilijk zullen doen.

Op zwarte markt staan ook gewoon PC winkels hoor :+
Niet alles is gejat of van de vrachtwagen gevallen ;)

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Topicstarter
RG Computers, verder was alles prima.

Duron erin zonder speling in de socket, hendel om en hij breekt gewoon af, en ik zette niet eens echt kracht.

Echt vaag

Verwijderd

hmm
dat dacht ik ook bij een deur bij bedrijf....
en de keukenkast.........

maar was ook zo maar boem
en deeedhelemaal niks :P

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:43

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Zou er niet op rekenen.. :(

Helaas zijn meeste mobo's met socket niet tweakproof.. daarom vindt ik die slotkets wel handig, daar heb ik er twee van gesloopt, oa met mijn waterkoeling.. gewoon plastic stuk... :(

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Pagina: 1