[winamp] undo functie in de winamp playlist

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Is het niet mateloos irritant als je net een mooie playlist hebt gemaakt op een feestje en dat je netjes een goeie combo hebt gezocht en dat iemand 'per ongeluk' de playlist wist door er nummer aan toe te voegen en niet voor "in rij zetten...." kiest. Weg playlist.
Je kan wel de standaard aktie naar muisknop "in rij zetten...." veranderen maar dat wil ik niet. Ik zoek een plugin oid die een undo functie in de playlist mogelijk maakt. Moet kunnen. De search en google konden me niet helpen en ik hoop dat iemand me op de goede weg kan helpen.
Cheers

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-09 21:45
Je kunt je playlist opslaan, zo kun je hem makkelijk weer laden en opslaan als je weer wat veranderd hebt.

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is zeker wel een goeie, sorry dat ik geen antwoord heb :|
maar ik ben ook zeker benieuwd... want ik maak soms de fout om te zeggen "play in winamp" in plaats van "enqueue in winamp" :X

edit:
en dat is echt kut met een lijst van +6000 mp3's :r
kost écht teveel tijd :(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dan zet je "Allow multiple instances" aan. Als je dan op play in winamp duwt dan opent ie een nieuwe winamp, is ook nie ideaal, maar blijft je oude iig in tact. Lijst opslaan is ook een goeie, maar werkt niet perfect als ie live gewijzigd kan worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Orion84 op 29-04-2005 00:00 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr