[PSP7] Tekst door andere tekst laten lopen; hoe? *

Pagina: 1
Acties:

• kimielco
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
Vraag:

ik gebruik psp7

Het volgende probleem: wil een tekst over een andere tekst plaatsen m.a.w. de teksen moeten door elkaar lopen.

Wie kan mij dit uitleggen.

Dit heb ik gedaan
1 optie voor gereedschappen
2 tekst knippen
3 plakken als nieuwe laag

problemen die ontstaan.
- er is maar 1 tekst leesbaar
- krijg kleur verschillen

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nou gebruik ik zelf versie 9 maar ik kan gewoon de text tool gebruiken, een stuk tikken, nog een keer gebruiken, nog een stuk tikken en die door elkaar laten lopen.

En bij mijn weten zit dat ook gewoon in versie 7.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

dat zit zelf in 5 afaik

gebruik je wel een transparante ondergrond ????

Iperf

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat denk je dat het verschil is tussen over-elkaar; en door-elkaar? Kun je eens wat voorbeeldjes posten? Is dit niet slechts een kwestie van transparante achtergronden? Ik pas ook de topictitel even aan :)

tekst overelkaar en doorelkaar laten lopen > [PSP7] Tekst door andere tekst laten lopen; hoe? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• kimielco
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
bedankt voor jullie reactie

Even voor de duidelijkheid

Het is al bestaande tekst die ik door elkaar wil laten lopen

Over lagen en transparante ondergrond!!!! Het zegt mij niet zoveel

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:19

breinonline

Are you afraid to be known?

Dan kan je misschien beter op zoek gaan naar een goede tutorial :X Een laag ken je, je plak op een nieuwe laag. Transparate ondergrond: je hebt geen achtergrond(kleur), alleen een kader waarin je kan tekenen, je achtergrond bestaat uit blokjes.
Hoe wil je tekst door elkaar laten lopen? Het is niet duidelijk wat je wilt. Moet het gewoon door elkaar lopen, of de ene in de andere 'faden'?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Pagina: 1