Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe laptop en nu probeerde ik hier The Sims 2 op te installeren voor mijn zusje, maar nu wil het spel niet meer opstarten. Nadat ik het spel voor de eerste keer geinstalleerd had ging ik het spelen en toen werkte het prima. Maar toen het voor de tweede keer werd opgestart begonnen de fouten.
Je ziet dan het witte opstartscherm met "The Sims 2" erop en daarna crasht het programma. Ik heb het nu al 5 keer opnieuw geinstalleerd en in verschillende talen telkens en de updates gedownload, maar het wil maar niet werken.
Ik heb al de zoekfunctie gebruikt en het spel proberen op te starten via de Administrator account maar ook dit wilde niet werken, dus ik weer het nu eigenlijk niet meer...
Mijn systeemspecs zijn als volgt:
- Intel Pentium M 1.6 Ghz
- 512 MB RAM
- 80 Gb Harde schijf
- ATI Radeon Mobility 9700 64 MB
Je ziet dan het witte opstartscherm met "The Sims 2" erop en daarna crasht het programma. Ik heb het nu al 5 keer opnieuw geinstalleerd en in verschillende talen telkens en de updates gedownload, maar het wil maar niet werken.
Ik heb al de zoekfunctie gebruikt en het spel proberen op te starten via de Administrator account maar ook dit wilde niet werken, dus ik weer het nu eigenlijk niet meer...
Mijn systeemspecs zijn als volgt:
- Intel Pentium M 1.6 Ghz
- 512 MB RAM
- 80 Gb Harde schijf
- ATI Radeon Mobility 9700 64 MB