Toon posts:

iPod conflict iTunes ivm 'andere gebruiker'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet raad? Ik krijg deze melding van iTunes als ik mijn iPod aansluit op mijn pc:

"Een andere gebruiker van deze computer gebruikt de iPod-software, zodat er geen communicatie mogelijk is tussen de iPod en iTunes. Vraag de andere gebruiker of hij zich wil afmelden."

Ik ben de enige gebruiker op de pc. Ik heb de iPod wél een keer aan een andere pc gehangen, maar daarbij geen instellingen veranderd op de iPod.

Heb voor een antwoord de andere forums gescand, Apple gebeld (zijn dicht), iPod aan/uit-gezet. Via andere gebruiker iTunes opgestart (en weer gesloten), maar hij doet het niet.

Wie kent dit probleem en heeft misschien een oplossing? Ik probeer de laatste oplossing te vermijden (althans dat denk ik: alles opnieuw installeren en dan een lege iPod hebben die je opnieuw moet vullen?). Je zou me erg helpen. Dank je wel alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 14:16

Suaver

jokecoat

Dat probleem heb ik ook wel eens. Dan was 't bij mij het geval dat iemand eerder ingelogd was op de computer en zich bijvoorbeeld niet afgemeld had. Gewoon even via ctrl+alt+del die andere gebruik afsluiten en dan je iPod loskoppelen en weer koppelen. En soms krijg je ook die melding als iTunes al aanstond voordat je de iPod koppelt, in dit geval gewoon even je iTunes sluiten en opstarten :-)
Deze oplossing gebruik ik altijd..

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ontzettend bedankt! Je hebt me erg geholpen! Ik was er zelf na wat gepiel ook bijna.