IRC ziet mij als cloon

Pagina: 1
Acties:

• fwrite
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 20:50
IRC ziet mij in ALLE client's die ik heb (Chatzilla, mIRC, irc.tweakers, weblog.vannatijne.nl) aan voor een cloon... Ik doe volgens mij niets raars ik zit in max 4 chatboxen tegelijk en zit (zo probeer ik) niet met meer dan 1 client teglijk op het netwerk.
Het kan echter ook dat het gewoon bij mij zit omdat ik bij het openen van een nieuw venster de oude mee krijg (IE 6), als hij dan weer verbinding heeft gemaakt vind ik het niet gek... Is dit een bug, of is het toch het nieuwe venster probleem?

Is dit (snel) te verhelpen? Ik heb namelijk 2 kanalen (Adriaan, weblog-aad) waar ik als enige op ben, anderen zijn voice...

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 15:48

chem

Reist de wereld rond

Dit geen bug in het forum, ik stuur deze naar LA

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat heeft een echte client als mIRC nou met IE6 te maken?

{signature}

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Voutloos schreef op donderdag 28 april 2005 @ 21:34:
Wat heeft een echte client als mIRC nou met IE6 te maken?
Misschien mIRC en de t.net webchat? dat die elkaar bijten?

[ Voor 7% gewijzigd door Resistor op 28-04-2005 21:56 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Heeft niks met tweakers.net te maken, move Lieve Adjes >> I&T

LinkedIn
Instagram

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02 17:05

jep

Dit heeft niets met je client te maken, maar gewoon met jouw host in combinatie met de IRC server waar je gebruik van maakt.

Wat is de melding die je van de server krijgt? Wellicht zijn er teveel mensen in jouw netwerk online.

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Doe eens een clonescan als je op het irc netwerk komt. Vraag desnoods iemand in het kanaal om een clonescan. Misschien dat iemand anders exact dezelfde host heeft (hoewel dit zeer onwaarschijnlijk is)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• fwrite
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 20:50
Het is al opgelost! Het lag aan mij... Ik had op een andere computer ook al een sessie aanstaan en toen wou ik er ook weer bij en dat ging niet... Mijn exusses
Pagina: 1