Toon posts:

[IE] Internet Explorer crasht na klikken hyperlink

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nogal een vaag probleem hier. Bij bepaalde hyperlinks, sluit internet spontaan alle vensters die op dat moment geopend zijn. Ik kan niet echt een lijn ontdekken bij wat voor sites hij dit doet, maar het is niet speciaal bij bijvoorbeeld flash-sites.
Misschien bevat de site waar ik naartoe link een invoegtoepassing die crasht?

Verwijderd

Scan eens op spyware ;)

Verwijderd

Topicstarter
Net een site gevonden waarbij het gebeurt: http://www.s-racing.com

edit: nadat ik op het plaatje klik

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 21:13 ]

Verwijderd

Er zit een applet in die site verwerkt, misschien dat dit voor problemen zorgt? Wat gebeurt er als je rechtstreeks naar de applet surft? En heb je dezelfde problemen met bv Firefox?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:40:
Er zit een applet in die site verwerkt, misschien dat dit voor problemen zorgt? Wat gebeurt er als je rechtstreeks naar de applet surft? En heb je dezelfde problemen met bv Firefox?
yepz dan gebeurd het ook. Firefox weet ik eigenlijk niet, die heb ik niet (meer) geinstalleerd

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 17:46:
[...]

yepz dan gebeurd het ook. Firefox weet ik eigenlijk niet, die heb ik niet (meer) geinstalleerd
Ik denk dat je je Java Virtual Machine even opnieuw moet installeren want die kan wel eens brak zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op zondag 01 mei 2005 @ 15:28:
[...]

Ik denk dat je je Java Virtual Machine even opnieuw moet installeren want die kan wel eens brak zijn :)
Juist! Dat was em. Niet aan gedacht om zelf te proberen |:(

Dank!
Pagina: 1