[Vacature] Statsposter

Pagina: 1
Acties:

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-01 19:46
Funcracker heeft aangegeven dat hij het te druk heeft om zijn taken als statsposter te vervullen en heeft aangegeven om die reden te willen stoppen als statsposter.

Daarom zoeken we een nieuwe statsposter. Hieronder kan je het profiel vinden:

Als statsposter wordt er van je verwacht dat:
- Je in ieder geval voor 10:00 uur in de ochtend stats kan posten
- Je alle stats wil posten, niet alleen van het project dat je leuk vindt
- Je dit natuurlijk kan doen zonder subteamreclame te maken
- Je een clean record op GoT hebt
- Je een redelijke beheersing van de Nederlandse taal hebt
- Je beschikbaar bent op alle dagen, dus ook in het weekend (omdat dan vaak de stats wat langer op zich laten wachten)

Om het geheel makkelijker te maken is het een pre als je kennis van HTML te hebt. Ook is het een zware pre dat je regelmatig op IRC zit om met de rest van het team te kunnen communiceren.

Het is ons gebleken dat een hoop mensen het werk van een statsposter nogal onderschatten, dit blijkt uit het verloop van statsposters het laatste half jaar. Begin niet aan het statsposten als je niet denkt de komende jaren een half uur vroeger je bed uit te komen

Wanneer je denkt geschikt te zijn voor deze functie, stuur dan een mail naar vacature@dutchpowercows.org met een overtuigend verhaal :)

De vacaturetermijn sluit op 4 mei 2005

Oja ik moet natuurlijk Funcracker niet vergeten te bedanken voor zijn verrichtingen als statsposter :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-02 16:11

mcB

Funcracker bedankt _/-\o_

Strix (Skullflame)

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:21
Funcracker bedankt voor de stats! _/-\o_
Ik ga me trouwens niet aanmelden, niks voor mij :P

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
iisschots schreef op donderdag 28 april 2005 @ 20:55:
- Je in ieder geval voor 10:00 uur in de ochtend stats kan posten
Wij van UD vragen niet veel, maar soms stats kunnen posten na 10 uur is ook een pre ! B)

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• Aapje
  • Laatst online: 13:31

Aapje

Opel-beun
Tis dat ik nu met me examen ga beginnen :p
Anders had ik 't wel willen doen =]
Maybe in de vakantie en erna :)

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

BaBoOn schreef op donderdag 28 april 2005 @ 21:05:
Tis dat ik nu met me examen ga beginnen :p
Anders had ik 't wel willen doen =]
Maybe in de vakantie en erna :)
En na die vakantie ??

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-02 19:43

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

- Je een clean record op GoT hebt
Dat heb ik dus niet, alleen omdat ik een OW gekregen heb door een nutteloze kick.

Zou dat betekenen dat ik de rest van m'n leven geen officieel statsposter kan zijn? :'(

Gromba.nl

Verwijderd

Gromba schreef op donderdag 28 april 2005 @ 21:26:
Zou dat betekenen dat ik de rest van m'n leven geen officieel statsposter kan zijn? :'(
Ach, met wat geluk schaffen ze deze regel af in 2037 en kun je dan wel statsposter worden :+

Maar even serieus. Ik weet niet wat "the powers that be" (de mensen die de kandidaturen nakijken dus) erover denken en/of zullen beslissen, maar als je het echt wil worden zou ik me gewoon aanmelden, maar dit wel even vermelden (da's namelijk wel zo eerlijk). Ik denk dat jij ook wel beseft dat je OW geen voordeel is, maar ik vermoed dat men wel rekening kan houden met je record op GoT. Ik bedoel maar: een OW voor een kick die je niet had moeten doen is jammer maar niet onoverkomelijk, zeker niet als dat al een (hele) tijd geleden is en je intussen een brave burger GoT'er bent geworden :) Het is duidelijk een ander verhaal dan mocht je GoT record een handvol OW's voor flamen en schelden melden, gevolgd door een ban.

Ik vind doorgaans niet dat mensen hun hele leven moeten boeten voor een foutje. We zijn allemaal wel eens jong en onbezonnen geweest in een onbewaakt moment ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 21:54 ]

• Pim.

Pim.

Gromba schreef op donderdag 28 april 2005 @ 21:26:
[...]

Dat heb ik dus niet, alleen omdat ik een OW gekregen heb door een nutteloze kick.

Nee dat betekend het niet ;)

De procedure gaat als volgt:

Vacature wordt gesteld, mail wordt ontvangen, alle mailtjes worden verzamelt, de GoT mod laten hun licht over de kandidaten schijnen (GoT check) en daarna wordt de poll uitgeschreven en gehouden.

Die GoT check is natuurlijk bedoeld om te voorkomen dat iemand die erg kort bij de DPC zit of zich op GoT niet weet te gedragen. Dit houdt feitelijk in dat een OW niet te actueel mag zijn en de overtreding niet te zwaar.

Hier is geen vaste norm te hanteren, maar we gaan er denk ik wel volwassen mee om ;)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Aapje
  • Laatst online: 13:31

Aapje

Opel-beun
Ehm? dat zeg ik toch en erna? :p
offtopic:
Ik ga me iig eerst concentreren op me examen :P bedoel ik moet nu al minimaal een 4 scoren op me centraal examen op elk vakje om een 6 te krijgen op me examen (naja eitje dus), maar ik wil me diploma netjes hebben dus een 7+ :7

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

(jarig!)
Zal ik me weer op gaan geven? ;)

Funcracker bedankt voor je inzet. Elk uur kan maar één keer benut worden en die content mag zeker een hogere prio hebben (naast al je non-DPC hobbies natuurlijk) ;)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 11:26

Kristof

is een Belgisch product

We zullen jouw posts missen Funcracker.

Ik ben steeds voor 7u30 op mijn werk, dus dat vroeg kunnen posten is gen probleem. Ik ben echter niet altijd goed in originele verhaaltjes verzinnen zoals enkele statsposters hier aanwezig. Ik zal het dus maar overlaten aan andere candidaten. (Moest er nu niemand gevonden worden...)

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

ik twijfel om me (weer) aan te melden

vorige keer werd ik aardig verslagen qua stemmen :X

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Verwijderd

CaLeX schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:13:

Geef de moed niet op, CaLeX. Heb vertrouwen en stuur een leuke mail :) .

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2005 00:08 ]

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

(jarig!)
CaLeX schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:13:

Dus? Je geeft je toch op omdat je je mede-DPC-ers wil helpen? Je moet het verkiezen van een andere DPC-er boven jou als statsposter niet zien als een persoonlijke nederlaag. Iedereen die zich niet opgeeft mag blij zijn dat er mensen zoals jij zijn die het blijven proberen. Zonder statsposters geen stats en dat is wat niemand wil.

Dus stuur die mail zou ik zeggen. Wellicht even kijken naar je vorige sollicitatie mail? Misschien kan je je NOG beter presenteren...

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

nee, ik zie het niet als een nederlaag,

maar wil me niet eindeloos opgeven in de hoop dat ik ooit eens een keer gekozen wordt :P

ff het weekend erover nadenken

wel 3 keer scheepsrecht natuurlijk

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Verwijderd

Ach gewoon meedoen joh, ik probeer het ook joh ;) Vorige keer had je toch nog meer dan 3x zoveel stemmen als mij volgens mij :P

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:20

Chakotay

Lick here to continue

Hm, zou opzich wel leuk zijn om weer te gaan doen (ik ben een paar jaar geleden redelijk actief statsposter geweest), maar elke dag voor 10 uur opstaan is wel eng eigenlijk :p

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:40

NightBird

DPC-Crew Coding
Chakotay schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 21:50:
Hm, zou opzich wel leuk zijn om weer te gaan doen (ik ben een paar jaar geleden redelijk actief statsposter geweest), maar elke dag voor 10 uur opstaan is wel eng eigenlijk :p
Als je (bijna) elke dag rond 10 uur, half 11 nog tijd hebt kan je ook een goeie kandidaat zijn. Mag je als bezemwagen acchter de rest aan vegen en kan je iig de UD-stats posten.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

NightBird schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 23:00:
[...]

Als je (bijna) elke dag rond 10 uur, half 11 nog tijd hebt kan je ook een goeie kandidaat zijn. Mag je als bezemwagen acchter de rest aan vegen en kan je iig de UD-stats posten.
Of 10 uur 's avonds, zoals gisteren... ;)
Dan zijn wij UD-ers toch weer blij dat Kuuke nog even tijd heeft.... _/-\o_

Maar dat is een uitzondering natuurlijk, normaal = hoe vroeger, hoe meer blije DPC-lezertjes }:O

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Mja, we dwalen denk ik een beetje af. Laat ik proberen het een beetje helder te krijgen.

De statsposters hebben het streven om alle DPCH's voor tien uur gepost te hebben (uitgezonderd op dit moment dan UD omdat die tegen die tijd pas beschikbaar komen). Dat betekent dus absoluut niet dat je al om 6 uur voor je beeldscherm moet zitten om met een slaperige kop stats te posten. Ben je toevallig een late vogel dan kan dat ook meegenomen zijn want de eerste stats komen al kort na middernacht vrij :)

Wat we zoeken is een enthousiaste DPC-er die er in slaagt om toch met een behoorlijke regelmaat de stats te posten. Met enige regelmaat toch wel in staat is een leuk verhaal bij die stats te posten en bereid is er tijd in te steken.

Laat je niet afschrikken door de zwaarte van de functie. Het is een gegeven dat je bereid moet zijn er enige tijd voor vrij te maken. Het is ook een gegeven dat dat het niet altijd gemakkelijk is om die tijd vrij te maken én er een mooie posting van te maken. We hebben het belangrijk gevonden om dit bij de vacature-stelling te vermelden want het is belangrijk te weten dat wat wellicht de eerste weken heel gemakkelijk gaat en leuk is om te doen na enige tijd zou kunnen leiden tot sleur en ballast.

Maar als je er zin in hebt en je je goed realiseert waar je aan begint dan valt het allemaal wel mee :)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Verwijderd

Probeer gewoon te doen zoals Kuuke doet, hij doet dat nl. perfect :)

• Pim.

Pim.

Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 10:41:
Probeer gewoon te doen zoals Kuuke doet, hij doet dat nl. perfect :)
Slijmbal ;)

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Kuuke schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 10:28:
<knip>
Ben je toevallig een late vogel dan kan dat ook meegenomen zijn want de eerste stats komen al kort na middernacht vrij :)
<knip>
Daar ben ik dan wel weer geschikt voor, regelmatig ben ik nog wel na 0000 wakker :)

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-02 14:10

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

Je beschikbaar bent op alle dagen, dus ook in het weekend (omdat dan vaak de stats wat langer op zich laten wachten)
Helaas, als postbode heb ik op zaterdag er geen tijd voor :P

Logius | Somda | Twitter

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Hee mensen kom op!

Is er dan niemand die belangstelling heeft?

Verwijderd

Tuurlijk wel ik zal gelijk wel even een meeltje schrijven.

• iisschots
Keiharde super schop :P

Verwijderd

He hey ...

Kwil wel..
Ben vroeg & laat wakker...
Alleen.. Zit nog niet zo lang in heel dpc... iets meer dan half jaar nu denk..
Dus weet niet echt of dat wel genoeg is |:( :/

Mocht het wel zo zijn, meld ik me aan :9 (8>

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:47:
He hey ...

Kwil wel..
Ben vroeg & laat wakker...
Alleen.. Zit nog niet zo lang in heel dpc... iets meer dan half jaar nu denk..
Dus weet niet echt of dat wel genoeg is |:( :/

Mocht het wel zo zijn, meld ik me aan :9 (8>
Hoe lang je al bij de Dutch Power Cows zit is niet echt belangrijk lijkt me. We zoeken iemand die zich actief wil inzetten om de stats te posten. Dus als je je herkent in het gevraagde profiel dan is het goed.

Verwijderd

Ik zit ook pas sinds januari bij DPC hoor, maar ik stel me actief op en probeer overal van te leren. O.A. die prijsvraag heeft me veel kennis opgeleverd, maar ook van teamleden enzo. En ik vind dit dan ook een goede mogelijkheid om nog meer kennis te krijgen van projecten die ik niet draai.

Verder zou ik het wel erg leuk vinden als iemand de concurentie nog aan zou willen gaan (lees: durven gaan :P ). Dit geldt natuurlijk ook voor CaLeX ;)

Edit:

loopt die vacature nou tot vanavond of morgenavond???

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 22:07 ]

• iisschots
Tot en met morgen :)

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:51

TGEN

Hmmmx_

Chakotay schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 21:50:
We missen je! Kom terug! ;)

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• iisschots
Bij deze is het vacature periode officieel gesloten. Wij gaan even de stand van zaken opnemen.

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Oh, damn, ik wou me toch eigenlijk nog aanmelden... Toch eens beter leren opletten :+

Zodan, toch nog maar een mailtje gestuurd, ik kan het altijd nog proberen :)

[ Voor 32% gewijzigd door Chakotay op 05-05-2005 11:13 ]

Verwijderd

Ik mag hopen dat je toch de intentie hebt om de stats binnen de gestelde periode te posten en niet na een week ofzo? :+

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-02 13:00

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Mobster schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:31:
Zal ik me weer op gaan geven? ;)

Funcracker bedankt voor je inzet. Elk uur kan maar één keer benut worden en die content mag zeker een hogere prio hebben (naast al je non-DPC hobbies natuurlijk) ;)
Mijn stem heb je dan hierbij :P

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Pagina: 1