Toon posts:

Laptops en WoW...

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik momenteel alleen een laptop tot mijn beschikking heb, vroeg ik mij af of WoW hier ook op te spelen is. Aan alle eisen voldoet de schootcomputer namelijk wel hij heeft alleen een geintegreerde grafische kaart. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee??? Werkt dit zonder slag of stoot, of kan ik beter WoW overslaan voor het moment?

P.S. Het gaat om een Asus L3500TP, 2.4 Ghz P4, 512 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Sla maar over.. ik geloof dat er een SiS dingetje aanboord zit.....WoW vereist minimaal een DirectX 7.0 compatible chip geloof ik...
Als het 6.0 is (als bvoorbeeld Geforce 2 op de verpakking staat) dan zou het moeten draaien....misschien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een redelijke kleine, niet zo technische vraag, dus die zou beter in Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 28 kunnen.

Verder zou je benchmarks van je videokaart tegen kaarten als de GeForce 2 (want volgens mij draait het spel daar idd op) proberen op te zoeken. Scoort je videokaart daar goed mee, dan heb je een goede kans dat hij het spel goed werkt. De beste test is natuurlijk om iemand met WoW op te zoeken en om een rondje te lopen op zijn account.

Dit topic is gesloten.