Toon posts:

van (Diga) izi naar (3310) izi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakahz,

Beetje rare titel ik weet het maar ik heb een vraag met betrekking tot het Libertel Izi gebeuren, misschien dat iemand hier antwoord op weet.

Ik heb nog zo'n nostalgische Philips Diga telefoon 8-) in combinatie met Libertel Izi pre-paid. Nu wil ik zo'n Nokia 3310 kopen, ook bij Libertel, en dan m'n SIM kaart uit die Diga halen (ff eruit breken want daar zit zo'n hele kaart in) en dan in die 3310 steken om zo m'n nummer te behouden :7

Dit is echter in theorie want ik weet niet zeker of dit eigenlijk wel kan :?

Iemand ?

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:13

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ja dat kan gewoon...
Ook al zit er simlock op het toestel, je blijft toch bij hetzelfde netwerk (Libertel) waar de simlock op zit dus dan maakt het niets uit.
Wat wel het geval is, is dat je het beltegoed dat bij de telefoon hoort (zit al op de simkaart meestal, op het nieuwe nr. dus) niet op je oude nummer kan krijgen. Dit moet je dus opmaken met je "nieuwe" nummer (af en toe van SIMkaart wisselen ofzo....)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• paulvdmee
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
nee, dat kan waarschijnlijk niet. Een gsm kan op meerdere nivo's worden geblokkeerd. zo kan hij op provider nivo worden geblokkeerd (werd vroeger veel gedaan) en kaart nivo. Bij de laatste werkt de telefoon alleen met de meegeleverde kaart. Ik weet dat de meeste modellen van KPN en BEN zo geblokkeerd zijn.

Het makkelijkste is gewoon met je diga en simkaart naar een Libertel CItypoint gaan en gewoon uitproberen.

Het beltegoed blijft dan gewoon behouden, want dat is afhankelijk van de simkaart en NIET van het toestel.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:13

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op woensdag 10 januari 2001 16:02 schreef paulvdmee het volgende:
Het beltegoed blijft dan gewoon behouden, want dat is afhankelijk van de simkaart en NIET van het toestel.
Klopt, dat bedoelde ik ook. Ik bedoelde alleen, dat hij het beltegoed dat bij de nieuwe telefoon "hoorde" niet op de oude SIMkaart kan gooien......

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 januari 2001 15:57 schreef B_O_S_S het volgende:
Ja dat kan gewoon...
Ook al zit er simlock op het toestel, je blijft toch bij hetzelfde netwerk (Libertel) waar de simlock op zit dus dan maakt het niets uit.
Wat wel het geval is, is dat je het beltegoed dat bij de telefoon hoort (zit al op de simkaart meestal, op het nieuwe nr. dus) niet op je oude nummer kan krijgen. Dit moet je dus opmaken met je "nieuwe" nummer (af en toe van SIMkaart wisselen ofzo....)
Thanks! :)

Misschien kan ik die nieuwe SIM kaart dan voor die DIGa gebruiken he, kan m'n moeder die gebruiken ofzo ;)