Toon posts:

ECT AutoCarrier softswitch

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de ECT AutoCarrier softswitch:
http://www.ect-telecoms.c...plattform/autocarrier.cfm

Support vinden voor deze switch is onmogelijk behalve bij ECT zelf en daar vragen ze natuurlijk belachelijk veel geld voor. Het woord support komt niet eens voor op hun website, maar goed. De probleem is dat bepaalde functies niet werken die vroeger gewoon werkte. Enige verschil nu is dat we geen support contract hebben met ECT, mmm beetje vreemd. Sterker nog bepaalde functies en zelfs error logs zijn alleen toegankelijk voor ECT support. Mag dit eigenlijk, de switch is onze eigendom maar wij hebben geen full access admin wachtwoord?

Ik hoop dat er ergens een tweaker is met ervaring met dit beest. _/-\o_

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
beetje een vaag merk als je het mij vraagt, daarbij is het idd vreemd dat je niet volledige functionaliteit hebt tot het apparaat

maar mag je iets of helemaal niets configen op de switch?

wat is/was de prijsklasse van de switch? en wat waren de mogelijkheden?

bedoel als je veel betaald voor een beetje switch vind ik dat je volledige rechten moet krijgen tot het apparaat

Verwijderd

Hier kan niemand iets mee. Als je problemen hebt met een bepaald pakket mag je daar in eerste instantie gewoon de leverancier van dat pakket op aanspreken. Dit forum is tevens voor concrete problemen, dat is dit topic zeker niet.

Dit topic is gesloten.