Toon posts:

(Java) packages

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oké, ik ben volledig ongetraind in java, maar ik moet het volgende weten:
ik moet het package element.zip ergens plaatsen, maar ik heb geen idee waar. Het probleem is namelijk dat m'n editor 'm niet kan vinden waarschijnlijk om dat ie in een bepaalde map moet staan.

• bigbeng
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
Iets meer context zou fijn zijn. Ik zou je topic snel even editen en er wat gegevens bijplaatsen, want volgens mij jeuken de slot-handjes van de moddereters hier erg van.

Wat wil je bereiken? Wat heb je al geprobeerd? Wat waren de foutmeldingen? Heb je relevante code, zo ja plaats die dan ook even.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:55

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hoi, welkom in P&W. Zoals gezegd verwachten we iets meer informatie, dit kun je allemaal hier lezen: P&W FAQ - de "quickstart"

Verder heeft dit niets met programmeren te maken, maar met het gebruik van je IDE, waarvan je de naam niet gegeven hebt dus daar kunnen we je niet verder mee helpen. Sowieso staat zoiets wel in de documentatie van het programma, wat je even door had kunnen lezen voordat je hier op GoT een topic opent. We zijn namelijk geen helpdesk :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.