[.net] Compact framework inbox en outbox

Pagina: 1
Acties:

• R.A.
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Is het mogelijk om met de pocket pc de inbox uit te lezen en de outbox te voorzien van een nieuwe mail?
Ik zoek me namelijk suf op inet maar kan er nagenoeg niks over vinden (afgezien van de reclame om de dll's te kopen van bedrijven die het wel gelukt zijn).

• Jaspertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:43

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Heb je zelf al wat code geschreven om het te proberen en waar loop je dan vast?

[ Voor 19% gewijzigd door Jaspertje op 28-04-2005 17:02 ]

• R.A.
  • Niet online
Ja dit is het dus juist. Ik kan niks vinden om er verder op te borduren. In .net zelf heb je natuurlijk de system.web.mail classe tot je beschikking en anders kan je het gewoon via sockets doen. Maar met de pocket pc heb je dat natuurlijk weer niet.

• Lukse
  • Laatst online: 12-04-2023
R.A. schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:05:
Ja dit is het dus juist. Ik kan niks vinden om er verder op te borduren. In .net zelf heb je natuurlijk de system.web.mail classe tot je beschikking en anders kan je het gewoon via sockets doen. Maar met de pocket pc heb je dat natuurlijk weer niet.
System.Net.Sockets is toch beschikbaar voor een pocketpc applicatie?

• R.A.
  • Niet online
Hmm. Ik zie dat ik onduidelijk was in mijn posts.
Het nadeel is dat ik niet met smtp aan de gang kan gaan omdat het de bedoeling is dat de mails in pocket outlook's outbox komen te staan. Ik had al geprobeerd om via smtp te versturen. Op zich werkt dit perfect maar kan dit pas gedaan worden wanneer er echt een verbinding is met een smtp server.

Ik kwam net achter dat er ook nog een POOM (pocket outlook object model) is. Maar voor zover ik kan zien is dat alleen voor appointments tasks en contacts. Juist niet datgene dat ik moet hebben :-(