Nav. Aanrader: NOD32
Het valt me op dat er tegenwoordig weer veel gereageerd wordt in topics waarvan iedereen wel kan zien dat hij snel op slot zal gaan. Misschien is het goed dat de moderators daar weer eens wat aandacht aan besteden.
Ik weet wel dat 'overtreders' individueel wel eens een PM krijgen maar daar zit de rest van de gemeenschap niets van. Is het tijd voor een nieuw offensief?
In het verlengde daarvan, misschien is het goed om deze waarschuwingen:
Maar mijn hoofdpunt is dus: openlijk laten blijken dat slechte reakties in kansloze topics niet gewenst zijn.
Het valt me op dat er tegenwoordig weer veel gereageerd wordt in topics waarvan iedereen wel kan zien dat hij snel op slot zal gaan. Misschien is het goed dat de moderators daar weer eens wat aandacht aan besteden.
Ik weet wel dat 'overtreders' individueel wel eens een PM krijgen maar daar zit de rest van de gemeenschap niets van. Is het tijd voor een nieuw offensief?
In het verlengde daarvan, misschien is het goed om deze waarschuwingen:
ook boven het Quick reply vakje te zetten.• Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
• Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
• Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Maar mijn hoofdpunt is dus: openlijk laten blijken dat slechte reakties in kansloze topics niet gewenst zijn.