Hai,
Ik ga het hier maar zo vragen , Ik kom er niet meer uit in de reguliere WoW topics. Ze praten daar in 1 stuk over alles maar behalve wat ik op dit moment interessant vind , en dat is het maken van een account onder een valse CC..
Quotes van posts die ik op Het WoW topic gehad heb/maak.
Ik wil het volgende weten en bevestigd hebben:
* Is het mogelijk een account aan te maken met een valse CC nr ( Ik wil deze na de gratis maand omzetten naar prepaykaart
* Gaat blizzard moeilijk doen en wie heeft dit al gedaan
* Is het mogelijk eerst dan de 10 dagen dan de maand en dan de Precard te gebruiken?
Ik hoop dat deze post hier zo mag blijven staan. In het WoW topic word er teveel gezegt over verschillende dingen.
Ik ga het hier maar zo vragen , Ik kom er niet meer uit in de reguliere WoW topics. Ze praten daar in 1 stuk over alles maar behalve wat ik op dit moment interessant vind , en dat is het maken van een account onder een valse CC..
Quotes van posts die ik op Het WoW topic gehad heb/maak.
Stronkie schreef op donderdag 28 april 2005 @ 01:14:
Ik las net op topic 14 15 16 dat er veel gedoe was over de CC bij het registreren en dat ze dat in maart zouden oplosse.
Nou niets hoor , nog steeds een gvd CC nodig. Ik had ook al gelezen dat fake CC niet werden aangeraden. Maar he ik heb een guest account nummer en een normale game key met die maand gratis spelen. Hoe kan ik nou een account aanmaken.
Met een fake CC nummer kom ik tot de laatste stap, maar op de knop creer account durf ik niet te drukken , ik weet niet wat blizzard doet met de verkeerde CC informatie
Stronkie schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:01:
[...]
Dus gewoon account creeren met je Fake CC en dan wanneer de maand bijna om is omzetten naar een PrePay kaart is mogelijk. Iemand hier ervaring mee?
Hooli-gan schreef op donderdag 28 april 2005 @ 12:01:
[...]
Weet dat het niet mag hier dus ik zeg er ook niets over.Het heeft geloof ik te maken met "German" en "Bankaccount".
In principe doet Blizzard niks zolang je maar voordat je gratis maand op is echte gegevens invuld.
Ik vind het ook belachelijk dat je geld moet betalen voor dit spel met de optie dat je een maand gratis kan spelen en dan evengoed verplicht word CC of GC in te vullen.
Nou het geheel is duidelijk.Stronkie schreef op donderdag 28 april 2005 @ 12:35:
[...]
Sweet , gelijk vanavond probere.
Dus eerst guest 10 dagen nummer gebruiken. Account maken , Fake CC, en 10 dagen spelen
Omzetten naar je orginele CD Key ..... Nog steeds valse CC gebruiken na +- 21 daarna gespeeld te hebben je betaal methode omzetten naar game card. Je Game Card gebruiken en dan spelen maar zonder dat je ook maar ooit je Echte CC hebt vrijgegeven... OK dan
Thanks
Of het moet zo niet werken met eerst de 10 dagen en dan de echte nummer
Ik wil het volgende weten en bevestigd hebben:
* Is het mogelijk een account aan te maken met een valse CC nr ( Ik wil deze na de gratis maand omzetten naar prepaykaart
* Gaat blizzard moeilijk doen en wie heeft dit al gedaan
* Is het mogelijk eerst dan de 10 dagen dan de maand en dan de Precard te gebruiken?
Ik hoop dat deze post hier zo mag blijven staan. In het WoW topic word er teveel gezegt over verschillende dingen.