Goeie virusscanner en neemt heel weinig geheugen in!
geweldig. ik ga hem gelijk proberen.
[ Voor 60% gewijzigd door smvs op 28-04-2005 15:55 ]
Wat is nu precies de bedoeling van dit draadje?
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Ik zie niet helemaal het nut in van dit topic, maar goed, ik gebruik nou al een goed jaar NOD32, en is echt de beste die er is. Heeft ook de virusbulletin award vanaf het begin gewonnen, dus zeker wel goed
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Jullie een beetje informeren wat een goeie virusscanner is.HerbyNL schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:55:
Wat is nu precies de bedoeling van dit draadje?
Geef alleen maar advies.
Ben zeluf al een hele tijd bezig geweest om te kijken welke goed werkte en waar ik het minste last van had. En das dees!
http://www.google.nl/sear...&meta=&btnG=Google+zoekenVerwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:59:
Waar kan ik 'm vinden dan.. op een google server?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
en dat kon niet hier: [rml][ Virusscanners] discussietopic deel 2[/rml] ????
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Neej, valt anders nie opbonzz.netninja schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:02:
en dat kon niet hier: [rml][ Virusscanners] discussietopic deel 2[/rml] ????
Daar had je een betere indruk gemaakt dan hier iig.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ja, ok, maar het is al lang bekend hier dat NOD32 een zeer goede virusscanner is hoor. Dus eigenlijk was mijn bericht een beetje sarcastisch bedoeld, want er wordt hier m eer dan zat gediscusseerd over virusscanners, dus een beetje onzinnig bericht. Heb je trouwens de huisregeltjes wel gelezen?
Da's nou jammer, toch gaat deze dicht
Welkom op GoT overigens, en lees even Algemene gedragsregels (Netiquette) goed door graag, zodat je weet hoe het er hier op het forum aan toe gaat.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.