Toon posts:

[java] HTML naar text converter

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op naar code in java die html naar plain tekst kan converteren en waarbij dat er dan nog een heel klein beetje uitziet. Over de aanpak heb ik zelf wel een beetje nagedacht, maar er gaat toch al snel meer tijd in zitten dan je denkt.

Het simpelweg strippen van alle tags is natuurlijk de eerste optie, waarna ik <br>'s door enters kan vervangen, <a hrefs> door TeX style referenties, tabellen uitlijnen met spaties, etc etc.

Het zou echter zonde zijn als ik hieraan begon terwijl er al kant & klare code is die dit doet. Weet iemand meer?

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-04 19:47
Volgens mij is er via google al het 1 en ander over te vinden...

edit: nou vooruit dan maar weer http://forum.java.sun.com...ID=74264&messageID=702832

[ Voor 46% gewijzigd door stp_4 op 28-04-2005 15:51 ]

stp - PSN ID: stp_4

Verwijderd

Topicstarter
Meestal is er via google wel het een en het ander te vinden ;) (meer abstract, via je web browser is wel het een en het ander te vinden).

Welke keywords gebruikte je in google?

Ik heb ongeveer een uur gezocht naar dingen als:

html2ascii +java
html2text +java
html text converter +java
html text convertor +java
etc...

Ik ga iniedergeval de suggesties op de paga die jij gaf eens na. Wel een beetje oud (2002), maar als het werkt, dan werkt het :)

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-04 19:47
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:01:
Meestal is er via google wel het een en het ander te vinden ;) (meer abstract, via je web browser is wel het een en het ander te vinden).

Welke keywords gebruikte je in google?

Ik heb ongeveer een uur gezocht naar dingen als:

html2ascii +java
html2text +java
html text converter +java
html text convertor +java
etc...

Ik ga iniedergeval de suggesties op de paga die jij gaf eens na. Wel een beetje oud (2002), maar als het werkt, dan werkt het :)
"Java html to text converter"

edit: meestal is er op de Sun site wel een hoop te vinden, je moet er alleen altijd goed zoeken.

[ Voor 9% gewijzigd door stp_4 op 28-04-2005 16:06 ]

stp - PSN ID: stp_4

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

henk_DE_man: Je loopt hier lang genoeg rond om te weten dat scriptrequests niet zijn toegestaan. :) Je weet blijkbaar goed hoe je het zelf moet programmeren, en voor het niet zelf programmeren van dingen is Programming & Webscripting niet bedoeld, dus doe ik hier maar een slotje op. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.